Stelmet BC sprzedał już ponad 1000 karnetów na Euroligę. "Ludzie zrozumieli przesłanie naszego listu"

Przedstawiciele Stelmetu BC Zielona Góra są bardzo zadowoleni z liczby sprzedanych karnetów na Euroligę na kolejny sezon. - Przekroczyliśmy już granicę 1000 - mówi Michał Szpak.

- Cieszy nas dynamika sprzedaży karnetów na nowy sezon Euroligi. Sprzedaż rozpoczęliśmy hasłem "Wspieram, bo kocham", które towarzyszyło publikacji listu otwartego Janusza Jasińskiego. Rosnąca sprzedaż dowodzi bardzo wysokiej inteligencji naszych fanów, którzy dokładnie zrozumieli przesłanie tego listu. Jasno wynikało z niego, że tylko wspólnie, dokładając własne cegiełki, można zbudować coś o wielkiej wartości, w naszym przypadku budżet klubu, który musi sprostać wysokim standardom Euroligi - mówi nam Michał Szpak, dyrektor komunikacji w Stelmecie Zielona Góra.

[ad=rectangle]
Na ten moment zostało sprzedanych ponad 1000 karnetów na rozgrywki Euroligi. Cała "lawina" może jednak dopiero ruszyć, ponieważ działacze klubu kontraktują bardzo ciekawych zawodników na przyszły sezon. We wtorek poinformowano o nowych umowach z Karolem Gruszeckim i Mateuszem Ponitką.

Michał Szpak mówi nam, że przedstawiciele Euroligi udzielają wskazówek działaczom Stelmetu na różnych polach. - Dwa lata temu rozpoczęliśmy sprzedaż od 40-procentowej zniżki. W tym roku po konsultacjach z Euroligą mamy tylko 10-procentowy upust i tylko do 31 sierpnia. Euroliga powiedziała nam, że produktu premium nie możemy sprzedawać za połowę ceny. Euroliga pomaga nam we wprowadzaniu pewnych elementów biznesowych, sam list otwarty też był efektem naszej wizyty w Barcelonie - komentuje dyrektor komunikacji w Stelmecie.

Całkiem możliwe, że zostanie pobity wynik sprzed dwóch sezonów. Wówczas sprzedano ponad dwa tysiące karnetów. - Chcemy, aby każdy kto w kolejnym sezonie będzie odwiedzał "Twierdzę CRS" miał realne poczucie, że dzięki swojej obecności na trybunach jest ważnym uczestnikiem budowy budżetu drużyny, która jest jedynym przedstawicielem Polski w koszykarskiej Lidze Mistrzów - zaznacza Michał Szpak.

Komentarze (24)
avatar
Morski baca
5.08.2015
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Kupują karnety na jednostronne widowiska. Vivat BC Stelmet - chroniczny dawca punktów! 
avatar
Nielubie Fejsa
5.08.2015
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Cieszy mnie to. Ale z drugiej strony szlachetna Euroliga zapomina, ze w Polsce pracujemy za stawki jako chinczycy europejscy. Produkt premium? Działacze Euroligi przypominają mi w tej sytuacji Czytaj całość
wodzu23
4.08.2015
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Oj czy aby to nie jest chwyt, że jest już aż 1000, gdzie ludzie jeżdżą na urlopy.
Szczerze w to wątpię, to chyba tylko nacisk by wywołać nacisk marketingowy. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.