Frekwencja w TBL: Tłumy w Koszalinie, mamy lidera po rundzie zasadniczej

Zdecydowanie najwyższą frekwencję w 30. kolejce TBL zanotowano w Koszalinie, gdzie miejscowi Akademicy podejmowali Energę Czarnych Słupsk. Znamy również lidera po rundzie zasadniczej.

Na meczu w Koszalinie pojawiło się w sumie 3076 kibiców. Fani miejscowych Akademików zadowoleni z wyniku być nie mogli. AZS przegrał z Energą Czarnymi Słupsk 75:89. Tym samym koszalinianie skończyli sezon na 12. miejscu.

Po ostatniej kolejce Tauron Basket Ligi spadła nieco średnia frekwencja we Włocławku. Mecze Anwilu z King Wilkami Morskimi i Startem Lublin nie były dla kibiców magnesem, mimo że po tym drugim pojedynku gospodarze wskoczyli na "pudło" przez fazą play-off.

Pierwsze miejsce pod względem średniej frekwencji po rundzie zasadniczej utrzymał Stelmet Zielona Góra. Na drugiej lokacie jest Anwil Włocławek, a podium zamyka Polski Cukier Toruń.

Zadowoleni na pewno nie mogą być natomiast działacze Rosy Radom i Siarki Tarnobrzeg. W ośrodkach tych na trybunach pojawiało się zdecydowanie najmniej kibiców (poniżej tysiąca).

Frekwencja na meczach 29. kolejki TBL:
Anwil Włocławek - King Wilki Morskie Szczecin - 2758
WKS Śląsk Wrocław - Polpharma Starogard Gdański - 1070
AZS Koszalin - Energa Czarni Słupsk - 3076
Asseco Gdynia - Siarka Tarnobrzeg - 1473
MKS Dąbrowa Górnicza - Stelmet BC Zielona Góra - 1600
PGE Turów Zgorzelec - Trefl Sopot - 1552
BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - Polfarmex Kutno - 900
Rosa Radom - Polski Cukier Toruń - 1000
Anwil Włocławek - Start Lublin - 2297

Łącznie na trybunach w 30. kolejce TBL: 15 726
Średnio jeden mecz 30. kolejki TBL obejrzało: 1747
Łącznie na trybunach TBL w sezonie 2015/2016: 468 188
Średnio mecz na trybunach TBL w sezonie 2015/2016 obejrzało: 1721

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczówŚrednia na mecz
Zielona Góra 50 114 16 3 132
Włocławek 49 247 16 3 078
Toruń 39 293 16 2 456
Szczecin 34 704 16 2 169
Słupsk 33 687 16 2 105
Lublin 33 200 16 2 075
Gdynia 26 418 16 1 651
Wrocław 26 027 16 1 627
Koszalin 25 339 16 1 584
Zgorzelec 23 700 16 1 481
Starogard Gdański 22 734 16 1 421
Dąbrowa Górnicza 21 018 16 1 314
Kalisz* 20 851 16 1 303
Sopot 20 542 16 1 284
Kutno 19 184 16 1 199
Radom 12 650 16 791
Tarnobrzeg 9 480 16 593

* BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski swoje mecze rozgrywa w Kaliszu

ZOBACZ WIDEO #dziejesienazywo. Odrodzenie polskich siatkarzy. "Kadra była bliska śmierci, teraz są piekielnie mocni"

Komentarze (2)
avatar
jaroKlin
3.05.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Szacun dla fanów Startu Lublin. Frekwencja naprawdę wysoka, jak na to, co prezentował zespół. Prawdziwi kibice klubu, a nie sezonowcy. 
avatar
ptyt
27.04.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
25k to przychodzi na jeden mecz w kopanej :( No moze nie kazdy, ale taka frekwencja zdaza sie dosc czesto 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.