Frekwencja w PLK: mało atrakcyjna kolejka? Słupsk z najlepszym wynikiem

WP SportoweFakty / Michał Domnik / Koszykówka
WP SportoweFakty / Michał Domnik / Koszykówka

W 7. kolejce Polskiej Ligi Koszykówki najwięcej fanów pojawiło się w Słupsku, gdzie w hitowym pojedynku Energa Czarni zmierzyli się ze Stelmetem Zielona Góra. W tej kolejce jednak z frekwencji działacze klubów zadowoleni być nie mogą.

Średnia frekwencja w 7. kolejce PLK jest wyraźnie niższa od pozostałych w tym sezonie. Przeciętnie jeden mecz oglądało tym razem zaledwie 1538 kibiców. Czym to może być podyktowane? Na pewno po części tym, że poza własną halą grali liderzy naszego zestawienia.

Jedynym ośrodkiem, w którym pojawiło się więcej niż 2 tysiące widzów, był Słupsk. Tam hala zapełniła się niemal po brzegi. Trudno się jednak temu dziwić. Energa Czarni mierzyli się z mistrzem Polski, Stelmetem Zielona Góra. Ba, pokonali nawet rywala 68:51, więc miejscowi kibice rozczarowani czuć się nie mogli.

Drugą najwyższą frekwencję w tej kolejce odnotowano w Koszalinie, gdzie AZS podejmował Anwil Włocławek (1913 osób). Wynik tego pojedynku może mieć jednak zły wpływ na frekwencję w następnej kolejce, bo Akademicy wręcz skompromitowali się przed własną publicznością, przegrywając starcie aż 45:93.

Liderem naszego zestawienia pozostaje oczywiście Stelmet Zielona Góra, który wyprzedza na podium Anwil Włocławek i Polski Cukier Toruń.

ZOBACZ WIDEO LeBron James przeszedł do historii (źródło: TVP)

{"id":"","title":""}

Frekwencja na meczach 7. kolejki PLK:

King Szczecin - Polski Cukier Toruń - 1340 widzów
Energa Czarni Słupsk - Stelmet BC Zielona Góra - 2135
Polfarmex Kutno - PGE Turów Zgorzelec - 1168
Polpharma Starogard Gdański - Trefl Sopot - 1887
Miasto Szkła Krosno - BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - 1600
MKS Dąbrowa Górnicza - Rosa Radom - 1280
AZS Koszalin - Anwil Włocławek - 1913
Asseco Gdynia - TBV Start Lublin - 868
Polpharma Starogard Gdański - Siarka Tarnobrzeg - 1650
BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - Energa Czarni Słupsk - mecz zostanie rozegrany 22.12.2016

Łącznie na trybunach w 7. kolejce PLK: 13 841
Średnio jeden mecz 7. kolejki PLK obejrzało: 1538
Łącznie na trybunach PLK w sezonie 2016/2017: 103 432
Średnio mecz na trybunach PLK w sezonie 2016/2017 obejrzało: 1687

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczów w domuŚrednia na meczProcent wypełnienia hali w 5. kolejceProcent wypełnienia hali w sezonie
Zielona Góra* 9 000 3 3 000 - 60 %
Włocławek 11 220 4 2 805 - 80,1 %
Toruń 7 281 3 2 427 - 39,2 %
Słupsk 8 664 4 2 166 96,9 % 97,2 %
Lublin 4 100 2 2 050 - 49,8 %
Zgorzelec 7 886 4 1 972 - 55,5 %
Starogard Gdański 9 252 5 1 850 70,8 % 74 %
Koszalin 5 521 3 1 840 63,8 % 61,3 %
Sopot 5 207 3 1 736 - 34,2 %
Dąbrowa Górnicza 8 930 6 1 530 43,5 % 50,5 %
Krosno 7 450 5 1 490 100 % 93,1 %
Szczecin 5 474 4 1 369 26,5 % 27,1 %
Kutno 3 566 3 1 189 97,4 % 99,1 %
Gdynia 2 694 3 898 28,9 % 29,9 %
Radom 2 668 3 889 - 74,1 %
Ostrów Wlkp. 2 600 3 867 - 72,3 %
Tarnobrzeg 1 919 3 640 - 45,7 %

* liderem zestawienia jest drużyna, która ma najwyższą średnią frekwencję na mecz

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.