Rosa Radom trzecim koszykarskim klubem w Polsce z aplikacją mobilną
Przedstawiciele Rosy Radom poinformowali o nowościach marketingowo-wizerunkowych. Klub wprowadził aplikację mobilną, program lojalnościowy oraz zmienił stronę internetową. Nastąpiła także roszada na stanowisku rzecznika prasowego.
Ponadto nowy wygląd zyskała oficjalna strona internetowa wicemistrzów Polski. Współpracuje ze wszystkimi urządzeniami mobilnymi, jest w niej podział na młodzieżowe grupy, na ekstraklasę, odnosi się też bezpośrednio do strony z kupnem biletów.
Klub wprowadził program lojalnościowy. - Postanowiliśmy w sposób szczególny traktować kibiców, którzy kupują karnety. Już podczas ostatnich meczów wręczaliśmy im drobne upominki - zaznaczył Piotr Kardaś. Posiadanie całorocznego biletu wiąże się z kilkoma przywilejami. - Właściciele karnetu będą mieli spersonalizowane miejsca na trybunach. Ponadto rabat na wszystkie gadżety klubowe, zarówno w sklepie w hali, jak i u naszych partnerów technicznych - wyjaśnił prezes klubu. Jest ich obecnie osiemnastu, a ta liczba ma się sukcesywnie powiększać.
- Kibic, który posiada karnet na ten sezon lub go zakupi w najbliższym czasie, będzie miał pierwszeństwo zachowania swojego miejsca na przyszły sezon. Rokiem sprawdzającym będzie otwarcie nowej hali, to będzie dla nas duże wyzwanie, więc wychodzimy mu naprzeciw - nie ukrywał Kardaś. Ponadto Rosa wprowadziła newsletter.
W klubie z Radomia doszło do zmiany na stanowisku rzecznika prasowego. Piotra Ziętkowskiego zastąpił Grzegorz Stępień, spiker podczas meczów wicemistrzów Polski.
Aplikacja Rosy Radom na system Android: http://bit.ly/ROSA_Android
Aplikacja Rosy Radom na system iOS: http://bit.ly/ROSA_iOS
Nowa strona internetowa: http://ekstraklasa.rosasport.pl/