Jedynym pojedynkiem, który przyciągnął do hali ponad dwa tysiące kibiców, była konfrontacja Energi Czarnych Słupsk z PGE Turowem Zgorzelec. Po bardzo ciekawym widowisku ostatecznie triumfowali gospodarze 78:72. Miejscowi fani opuszczali zatem halę w dobrych nastrojach.
Bardzo blisko złamania granicy dwóch tysięcy fanów byli też działacze Polpharmy Starogard Gdański. Trudno jednak się temu dziwić. Na Kociewie zawitał będący w ścisłej czołówce Polski Cukier Toruń. Gospodarze sprawili w tym meczu dużą sensację, pokonując rywala 90:73.
Mniej niż zwykle kibiców zasiadało natomiast na trybunach w takich ośrodkach jak Szczecin czy Koszalin, dlatego też po 21. kolejce PLK średnia frekwencja w całym sezon nieco spadła.
W dalszym ciągu jedynym ośrodkiem, który gromadzi średnio ponad trzy tysiące widzów, jest Stelmet Zielona Góra. Tuż za nim plasuje się Anwil Włocławek i Polski Cukier Toruń.
Frekwencja na meczach 21. kolejki PLK:
King Szczecin - Asseco Gdynia - 920 widzów
Polfarmex Kutno - Anwil Włocławek - 1180
AZS Koszalin - TBV Start Lublin - 1478
Energa Czarni Słupsk - PGE Turów Zgorzelec - 2014
Miasto Szkła Krosno - Stelmet BC Zielona Góra - 1800
Polpharma Starogard Gdański - Polski Cukier Toruń - 1956
Siarka Tarnobrzeg - Trefl Sopot - 490
MKS Dąbrowa Górnicza - BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - 1300
King Szczecin - Rosa Radom - 1157
Łącznie na trybunach w 21. kolejce PLK: 12 295
Średnio jeden mecz 21. kolejki PLK obejrzało: 1366
Łącznie na trybunach PLK w sezonie 2016/2017: 312 108
Średnio mecz na trybunach PLK w sezonie 2016/2017 obejrzało: 1689
Miasto | Łącznie w sezonie | Liczba meczów w domu | Średnia na mecz | Procent wypełnienia hali w 20. kolejce | Procent wypełnienia hali w sezonie |
---|---|---|---|---|---|
Zielona Góra* | 27 370 | 9 | 3 041 | - | 60,8 % |
Włocławek | 29 900 | 10 | 2 990 | - | 85,4 % |
Toruń | 24 443 | 10 | 2 444 | - | 39,5 % |
Lublin | 22 600 | 10 | 2 260 | - | 54,9 % |
Słupsk | 23 648 | 11 | 2 150 | 90,4 % | 96,5 % |
Zgorzelec | 22 472 | 11 | 2 043 | - | 57,5 % |
Starogard Gdański | 24 067 | 13 | 1 851 | 78,2 % | 74 % |
Koszalin | 18 402 | 11 | 1 673 | 49,3 % | 55,8 % |
Krosno | 20 810 | 13 | 1 601 | 100 % | 100 % |
Dąbrowa Górnicza | 18 130 | 13 | 1 395 | 44,2 % | 47,4 % |
Sopot | 14 437 | 11 | 1 312 | - | 39,2 % |
Szczecin | 15 741 | 12 | 1 312 | 20,5 % | 26 % |
Kutno | 12 468 | 11 | 1 133 | 98,4 % | 94,5 % |
Ostrów Wlkp. | 11 100 | 11 | 1 009 | - | 84,1 % |
Gdynia | 10 848 | 11 | 986 | - | 32,9 % |
Radom | 8 920 | 10 | 892 | - | 74,3 % |
Tarnobrzeg | 6 752 | 11 | 614 | 35 % | 43,9 % |
* liderem zestawienia jest drużyna, która ma najwyższą średnią frekwencję na mecz
ZOBACZ WIDEO Tego nie uczą na kursach prawa jazdy. Zobacz, jak sobie radzić w kryzysowych sytuacjach na drodze