Frekwencja w PLK: najwięcej fanów na Pomorzu

WP SportoweFakty
WP SportoweFakty

W 21. kolejce Polskiej Ligi Koszykówki najwyższe frekwencje odnotowano w meczach z udziałem drużyn z Pomorza. W ścisłej czołówce naszego zestawienia nie doszło do żadnych zmian.

Jedynym pojedynkiem, który przyciągnął do hali ponad dwa tysiące kibiców, była konfrontacja Energi Czarnych Słupsk z PGE Turowem Zgorzelec. Po bardzo ciekawym widowisku ostatecznie triumfowali gospodarze 78:72. Miejscowi fani opuszczali zatem halę w dobrych nastrojach.

Bardzo blisko złamania granicy dwóch tysięcy fanów byli też działacze Polpharmy Starogard Gdański. Trudno jednak się temu dziwić. Na Kociewie zawitał będący w ścisłej czołówce Polski Cukier Toruń. Gospodarze sprawili w tym meczu dużą sensację, pokonując rywala 90:73.

Mniej niż zwykle kibiców zasiadało natomiast na trybunach w takich ośrodkach jak Szczecin czy Koszalin, dlatego też po 21. kolejce PLK średnia frekwencja w całym sezon nieco spadła.

W dalszym ciągu jedynym ośrodkiem, który gromadzi średnio ponad trzy tysiące widzów, jest Stelmet Zielona Góra. Tuż za nim plasuje się Anwil Włocławek i Polski Cukier Toruń.

Frekwencja na meczach 21. kolejki PLK:
King Szczecin - Asseco Gdynia - 920 widzów
Polfarmex Kutno - Anwil Włocławek - 1180
AZS Koszalin - TBV Start Lublin - 1478
Energa Czarni Słupsk - PGE Turów Zgorzelec - 2014
Miasto Szkła Krosno - Stelmet BC Zielona Góra - 1800
Polpharma Starogard Gdański - Polski Cukier Toruń - 1956
Siarka Tarnobrzeg - Trefl Sopot - 490
MKS Dąbrowa Górnicza - BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - 1300
King Szczecin - Rosa Radom - 1157

Łącznie na trybunach w 21. kolejce PLK: 12 295
Średnio jeden mecz 21. kolejki PLK obejrzało: 1366
Łącznie na trybunach PLK w sezonie 2016/2017: 312 108
Średnio mecz na trybunach PLK w sezonie 2016/2017 obejrzało: 1689

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczów w domuŚrednia na meczProcent wypełnienia hali w 20. kolejceProcent wypełnienia hali w sezonie
Zielona Góra* 27 370 9 3 041 - 60,8 %
Włocławek 29 900 10 2 990 - 85,4 %
Toruń 24 443 10 2 444 - 39,5 %
Lublin 22 600 10 2 260 - 54,9 %
Słupsk 23 648 11 2 150 90,4 % 96,5 %
Zgorzelec 22 472 11 2 043 - 57,5 %
Starogard Gdański 24 067 13 1 851 78,2 % 74 %
Koszalin 18 402 11 1 673 49,3 % 55,8 %
Krosno 20 810 13 1 601 100 % 100 %
Dąbrowa Górnicza 18 130 13 1 395 44,2 % 47,4 %
Sopot 14 437 11 1 312 - 39,2 %
Szczecin 15 741 12 1 312 20,5 % 26 %
Kutno 12 468 11 1 133 98,4 % 94,5 %
Ostrów Wlkp. 11 100 11 1 009 - 84,1 %
Gdynia 10 848 11 986 - 32,9 %
Radom 8 920 10 892 - 74,3 %
Tarnobrzeg 6 752 11 614 35 % 43,9 %

* liderem zestawienia jest drużyna, która ma najwyższą średnią frekwencję na mecz

ZOBACZ WIDEO Tego nie uczą na kursach prawa jazdy. Zobacz, jak sobie radzić w kryzysowych sytuacjach na drodze

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.