Frekwencja w PLK: świetne wyniki w Sopocie, Zielonej Górze i Lublinie

WP SportoweFakty
WP SportoweFakty

Po słabej, pod względem frekwencji 21. kolejce PLK, w ostatniej już fani dopisali na trybunach. Szczególnie zadowoleni z liczby osób na trybunach mogą być działacze Trefla Sopot, Stelmetu Zielona Góra i Startu Lublin.

Najwięcej fanów obejrzało starcie pomiędzy Stelmetem i Energą Czarnymi Słupsk, bo aż 3249 osób, co jest wynikiem zdecydowanie powyżej średniej w tym ośrodku. Dodajmy, że gospodarze, po świetnym boju, pokonali rywala 81:79.

Równie dobry wynik osiągnięto w Lublinie, gdzie miejscowy zespół Startu podejmował Asseco Gdynia. W tym ośrodku na trybunach też pojawiło się ponad trzy tysiące fanów. Ci, którzy zdecydowali się zawitać do hali, na pewno nie mogli czuć się rozczarowani. Gospodarze bowiem wygrali siódmy mecz w tym sezonie, tym razem 83:79.

Z kolei ponad dwa tysiące kibiców zasiadało w takich ośrodkach jak Włocławek, Sopot czy Toruń. Najbardziej zadowoleni z wyniku mogli być działacze Trefla. Rzadko się zdarza bowiem, by mecze tej drużyny śledziło ponad 2700 kibiców. Doping nie poniósł jednak gospodarzy do zwycięstwa. W derbach Pomorza triumfowała Polpharma 88:85.

Na czele naszego zestawienia (najważniejsza dla nas jest rubryka za średnią frekwencją w tym sezonie) nie doszło do żadnych zmian. Stelmet Zielona Góra wyprzedza Anwil Włocławek i Polski Cukier Toruń.

ZOBACZ WIDEO Himalaista Adam Bielecki: nawet jeśli urwie mi nogę, do końca będę walczył o życie

Frekwencja na meczach 22. kolejki PLK:
Anwil Włocławek - Siarka Tarnobrzeg - 2655 widzów
Trefl Sopot - Polpharma Starogard Gdański - 2718
PGE Turów Zgorzelec - Polfarmex Kutno - 1577
Rosa Radom - MKS Dąbrowa Górnicza - 792
BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - Miasto Szkła Krosno - 1200
Stelmet BC Zielona Góra - Energa Czarni Słupsk - 3249
Polski Cukier Toruń - King Szczecin - 2230
TBV Start Lublin - Asseco Gdynia - 3200
Anwil Włocławek - AZS Koszalin - 2663

Łącznie na trybunach w 22. kolejce PLK: 20 284
Średnio jeden mecz 22. kolejki PLK obejrzało: 2254
Łącznie na trybunach PLK w sezonie 2016/2017: 332 392
Średnio mecz na trybunach PLK w sezonie 2016/2017 obejrzało: 1696

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczów w domuŚrednia na meczProcent wypełnienia hali w 20. kolejceProcent wypełnienia hali w sezonie
Zielona Góra* 30 619 10 3 062 65 % 61,2 %
Włocławek 35 218 12 2 935 76 % 83,9 %
Toruń 26 673 11 2 425 36 % 39,2 %
Lublin 25 800 11 2 345 77,7 % 56,9 %
Słupsk 23 648 11 2 150 - 96,5 %
Zgorzelec 24 049 12 2 004 44,4 % 56,5 %
Starogard Gdański 24 067 13 1 851 - 74 %
Koszalin 18 402 11 1 673 - 55,8 %
Krosno 20 810 13 1 601 - 100 %
Sopot 17 155 12 1 430 25,9 % 40,2 %
Dąbrowa Górnicza 18 130 13 1 395 - 47,4 %
Szczecin 15 741 12 1 312 - 26 %
Kutno 12 468 11 1 133 - 94,5 %
Ostrów Wlkp. 12 300 12 1 025 100 % 85,4 %
Gdynia 10 848 11 986 - 32,9 %
Radom 9 712 11 883 66 % 73,6 %
Tarnobrzeg 6 752 11 614 - 43,9 %

* liderem zestawienia jest drużyna, która ma najwyższą średnią frekwencję na mecz

Komentarze (5)
avatar
tanaka
18.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Nie bez powodu trójmiejska publiczność jest nazywa popcorny lub pikniki . 
Asda Jan
17.03.2017
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
W sopocie bylo okolo 400 kibicow z stg.:) ktorzy zniszczyli kibicow miejscowych na trybunach. 
avatar
thomas117
17.03.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
W Sopocie frekwencję podnieśli kibice Polpharmy, którzy bawili się w najlepsze przy bierności kibiców Trefla ;) 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.