Frekwencja w PLK: Stelmet umacnia się na prowadzeniu

Zielona Góra była w 23. kolejce Polskiej Ligi Koszykówki jedynym ośrodkiem, który zgromadził ponad trzytysięczną widownię. Nieco mniej niż zwykle kibiców oglądało natomiast pojedynek z udziałem Anwilu we Włocławku.

3143 - dokładnie tylu fanów śledziło z wysokości trybun spotkanie z udziałem Stelmetu Zielona Góra i AZS-u Koszalin. Kibice halę opuszczali w dobrych nastrojach, bo gospodarze pokonali rywala 79:60.

Drugi, najlepszy wynik w 23. kolejce PLK odnotowano natomiast we Włocławku. Spotkanie z AZS-em Koszalin oglądało 2793 kibiców. Jest to jednak wynik nieco poniżej średniej frekwencji w tym sezonie. Ci, którzy zdecydowali się przyjść do hali, z całą pewnością nie żałowali. Anwil rozgromił bowiem Start Lublin 112:77, co jak na polskie realia, jest kapitalnym rezultatem.

W pozostałych ośrodkach frekwencja nie przekroczyła dwóch tysięcy widzów. Blisko złamania tej granicy byli jedynie przedstawiciele PGE Turowa Zgorzelec i Polskiego Cukru Toruń. Obie te drużyny wygrały swoje mecze.

W ścisłej czołówce naszego rankingu nie doszło do żadnych roszad (prowadzi drużyna, która ma najwyższą średnią frekwencję w tym sezonie). Na czele jest zatem Stelmet, który wyprzedza Anwil i Polski Cukier.

Frekwencja na meczach 23. kolejki PLK:
Siarka Tarnobrzeg - Polpharma Starogard Gdański - 692 widzów
Trefl Sopot - MKS Dąbrowa Górnicza - 1100
Polski Cukier Toruń - Miasto Szkła Krosno - 1899
BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - Polfarmex Kutno - 1200
Stelmet BC Zielona Góra - AZS Koszalin - 3143
Siarka Tarnobrzeg - King Szczecin - 570
PGE Turów Zgorzelec - Asseco Gdynia - 1850
Anwil Włocławek - TBV Start Lublin - 2793
Rosa Radom - Energa Czarni Słupsk - 918

Łącznie na trybunach w 23. kolejce PLK: 14 165
Średnio jeden mecz 23. kolejki PLK obejrzało: 1574
Łącznie na trybunach PLK w sezonie 2016/2017: 345 926
Średnio mecz na trybunach PLK w sezonie 2016/2017 obejrzało: 1691

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczów w domuŚrednia na meczProcent wypełnienia hali w 20. kolejceProcent wypełnienia hali w sezonie
Zielona Góra* 33 762 11 3 069 62,9 % 61,4 %
Włocławek 38 011 13 2 924 79,8 % 83,5 %
Toruń 28 572 12 2 381 30,7 % 38,5 %
Lublin 25 800 11 2 345 - 56,9 %
Słupsk 23 648 11 2 150 - 96,5 %
Zgorzelec 25 899 13 1 992 52,1 % 56,1 %
Starogard Gdański 24 067 13 1 851 - 74 %
Koszalin 18 402 11 1 673 - 55,8 %
Krosno 20 810 13 1 601 - 100 %
Sopot 18 255 13 1 404 56,6 % 40 %
Dąbrowa Górnicza 18 130 13 1 395 - 47,4 %
Szczecin 15 741 12 1 312 - 26 %
Kutno 12 468 11 1 133 - 94,5 %
Ostrów Wlkp. 13 500 13 1 038 100 % 86,5 %
Gdynia 10 848 11 986 - 32,9 %
Radom 10 630 12 886 76,5 % 73,8 %
Tarnobrzeg 7 383 12 615 45,1 % 43,9 %

* liderem zestawienia jest drużyna, która ma najwyższą średnią frekwencję na mecz

ZOBACZ WIDEO Sześć goli w meczu Barcelony. Zobacz skrót [ZDJĘCIA ELEVEN]

Komentarze (3)
Polska dla Polaków
23.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Każdemu polecam raz (maksymalnie RAZ) zajrzeć do hali CRS w Zielonej Górze. Widok robi wrażenie. Tyle pikników w jednym miejscu to rzadkość.
Buahahahh
W Zielonej Górze TYLKO FALUBAZ!!! 
avatar
Henryk
22.03.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Pewnie rekord padnie 5 kwietna 2017r.we Włocławku podczas meczu Anwilu z Zastalem. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.