Trudno się jednak temu dziwić. Spotkanie zapowiadało się elektryzująco, a ci, którzy zdecydowali się przyjść tego dnia na trybuny, z całą pewnością nie żałowali. Koszykarze Anwilu po raz kolejny bowiem zgłosili swoje wysokie aspiracje w tym sezonie, pokonując rywala 81:68.
Trochę mniej niż zwykle fanów pojawiło się natomiast na trybunach w Słupsku. Czarni mierzyli się jednak z outsiderem ligi - Siarką Tarnobrzeg. Spotkanie to śledziło w hali 1823 kibiców. Gospodarze pojedynku, nie bez trudu, pokonali rywala 92:86.
Blisko zgromadzenia kompletu publiczności byli z kolei działacze Miasta Szkła Krosno, które w 26. kolejce PLK, podejmowało Polpharmę Starogard Gdański. W meczu dwóch drużyn rywalizujących o awans do fazy play-off, górą okazali się goście, którzy wygrali 85:74.
Na czele naszego zestawienia w dalszym ciągu znajduje się Stelmet Zielona Góra, który wyprzedza Anwil Włocławek. Na trzecie miejsce ponownie wskoczył natomiast Polski Cukier Toruń. A to dlatego, że w 26. kolejce PLK słabą frekwencję odnotowano w Lublinie.
ZOBACZ WIDEO Tego nie uczą na kursach prawa jazdy. Zobacz, jak sobie radzić w kryzysowych sytuacjach na drodze
Frekwencja na meczach 26. kolejki PLK:
AZS Koszalin - Polski Cukier Toruń - 1052 kibiców
Anwil Włocławek - Stelmet BC Zielona Góra - 3330
Polfarmex Kutno - Trefl Sopot - 915
Miasto Szkła Krosno - Polpharma Starogard Gdański - 1550
Energa Czarni Słupsk - Siarka Tarnobrzeg - 1823
Asseco Gdynia - Rosa Radom - 1016
MKS Dąbrowa Górnicza - King Szczecin - 1000
TBV Start Lublin - BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - 1500
AZS Koszalin - PGE Turów Zgorzelec - mecz zostanie rozegrany 12.04
Łącznie na trybunach w 26. kolejce PLK: 12 186
Średnio jeden mecz 26. kolejki PLK obejrzało: 1523
Łącznie na trybunach PLK w sezonie 2016/2017: 386 390
Średnio mecz na trybunach PLK w sezonie 2016/2017 obejrzało: 1687
Miasto | Łącznie w sezonie | Liczba meczów w domu | Średnia na mecz | Procent wypełnienia hali w 26. kolejce | Procent wypełnienia hali w sezonie |
---|---|---|---|---|---|
Zielona Góra* | 36 294 | 12 | 3 025 | - | 60,5 % |
Włocławek | 41 341 | 14 | 2 953 | 95,1 % | 84,4 % |
Toruń | 30 493 | 13 | 2 346 | - | 37,9 % |
Lublin | 30 100 | 13 | 2 315 | 36,4 % | 56,2 % |
Słupsk | 27 603 | 13 | 2 123 | 81,9 % | 95,5 % |
Zgorzelec | 27 929 | 14 | 1 995 | - | 56,2 % |
Starogard Gdański | 26 023 | 14 | 1 859 | - | 74,4 % |
Koszalin | 20 892 | 13 | 1 607 | 35,1 % | 53,6 % |
Krosno | 24 050 | 15 | 1 603 | 96,9 % | 99,8 % |
Sopot | 21 431 | 15 | 1 429 | - | 39,6 % |
Dąbrowa Górnicza | 20 130 | 15 | 1 342 | 34 % | 45,6 % |
Szczecin | 16 978 | 13 | 1 306 | - | 25,8 % |
Gdynia | 14 500 | 13 | 1 115 | 33,9 % | 37,2 % |
Kutno | 14 430 | 13 | 1 110 | 76,3 % | 92,6 % |
Ostrów Wlkp. | 14 500 | 14 | 1 036 | - | 86,3 % |
Radom | 11 433 | 13 | 879 | - | 73,3 % |
Tarnobrzeg | 8 263 | 13 | 636 | - | 45,4 % |
* liderem zestawienia jest drużyna, która ma najwyższą średnią frekwencję na mecz