WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Zbyszko nowym partnerem polskiej koszykówki

Firma Zbyszko, właściciel marki Veroni Active, została nowym partnerem polskiej koszykówki. Będzie wspierała reprezentację Polski koszykarzy i koszykarek oraz Energa Basket Ligę i Energa Basket Ligę Kobiet.
Piotr Dobrowolski
Piotr Dobrowolski
WP SportoweFakty / Polska Liga Koszykówki

Początki wspólnych działań firmy Zbyszko można było zaobserwować podczas finałowego turnieju Pucharu Polski koszykarzy, rozgrywanego w Warszawie. Teraz współpraca została rozszerzona, a logotyp Veroni Active pojawi się na spodenkach reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn. Ponadto będzie bardzo widoczny na koszulkach sędziów na wszystkich szczeblach centralnych, począwszy od Energa Basket Ligi i Energa Basket Ligi Kobiet. Marka Veroni Active zostanie również partnerem Suzuki Pucharu Polski kobiet i mężczyznSuperpucharu Polski oraz mistrzostw Polski w koszykówce 3x3 - 3x3 Quest.

- Cieszymy się, że w polskiej koszykówce pojawił się nowy sponsor. Turniej finałowy Pucharu Polski w Warszawie pokazał, że nasza współpraca z firmą Zbyszko, czyli właścicielem marki Veroni Active, jest owocna i przynosi sporo korzyści obu stronom. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że warto to kontynuować, dlatego rozszerzyliśmy ją aż do września 2019 roku - mówi Radosław Piesiewicz, prezes Energa Basket Ligi.

- Pod koniec 2017 roku podjęliśmy decyzję o współpracy przy Turnieju Finałowym Pucharu Polski i ta współpraca okazała się bardzo efektywna. Dlatego podjęliśmy decyzję o mocniejszym zaangażowaniu się w koszykówkę. Nie chcemy iść wytartymi ścieżkami, chcemy szukać własnych rozwiązań marketingowych. Promowanie się przez sport to nasza długoterminowa strategia. Veroni Active to linia produktów skierowana do osób aktywnych, potrzebujących energii, nie tylko fizycznej, ale także umysłowej - podkreśla z kolei Marcin Bojanowicz, Dyrektor Marketingu Zbyszko Company.

- Cieszymy się, że razem będziemy mogli rozwijać produkt polskiej koszykówki. Jestem przekonany, że podczas najbliższych imprez międzynarodowych marka Veroni Active pomoże nam w realizacji celów. Zaczęliśmy współpracę z partnerem, który rozumie sport, to dla nas bardzo ważne - zaznacza Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki.

ZOBACZ WIDEO "Damy z siebie wszystko". #20. Marcin Animucki: Polska liga? Nie ma się czego wstydzić

Czy firma Zbyszko to dobry partner dla polskiej koszykówki?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Koszykówkę na Facebooku
Zgłoś błąd
plk.pl

Komentarze (0):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×