Pierwszy raz w historii zaplecze ekstraklasy ma sponsora tytularnego. Od dziś to Suzuki 1 Liga Mężczyzn

Prezes PZKosz Radosław Piesiewicz w piątkowym "Poranku z Polsatem Sport" oficjalnie ogłosił informację, na którą warto było czekać. Suzuki Motor Poland zostało sponsorem tytularnym I ligi.

Pamela Wrona
Pamela Wrona
Radosław Piesiewicz Materiały prasowe / Andrzej Romański / KoszKadra / Na zdjęciu: Radosław Piesiewicz
Pod koniec czerwca w siedzibie Polskiego Związku Koszykówki doszło do spotkania przedstawicieli klubów I ligi z prezesem Radosławem Piesiewiczem. Tematem spotkania były kwestie sponsorskie i marketingowe w nadchodzącym sezonie 2020/21. Tam, uchylono rąbka tajemnicy, mówiąc, że zaplecze ektraklasy zyska sponsora tytularnego.

Władze trzymały wszystkich w niepewności aż do dziś, 17 lipca. Radosław Piesiewicz był gościem piątkowego "Poranka z Polsatem Sport".

Suzuki gra z pierwszą ligą

Suzuki Motor Poland rozszerza zakres sponsoringu w koszykówce. Pierwszy raz w historii zaplecze ekstraklasy zyska tym samym sponsora tytularnego i od dziś nazywać się będzie Suzuki 1 Liga Mężczyzn. To duży krok dla koszykówki na tym poziomie rozgrywek.

- I liga staje się produktem, który zaczynamy sprzedawać i pokazywać. Razem walczymy, aby mecze z I ligi były pokazywane nie tylko w Internecie, ale i na sportowych kanałach Polsatu - mówi Radosław Piesiewicz w "Poranku z Polsatem Sport".

Źródło: PZKosz Źródło: PZKosz
- Pracowaliśmy długo, aby po raz pierwszy w historii rozgrywki 1 Ligi Mężczyzn zyskały sponsora tytularnego. Wspólnie z Suzuki Motor Poland otwieramy nowy rozdział w historii 1 Ligi Mężczyzn, tworząc kolejny koszykarski produkt w Polsce. Jestem bardzo wdzięczny panu prezesowi Piotrowi Dulnikowi, że nasza współpraca z każdym rokiem się poszerza. Od najbliższego sezonu wszystkie kluby 1 Ligi Mężczyzn otrzymają do dyspozycji po pięć aut marki Suzuki - dodaje w komunikacie PZKosz, zapewniając, że ogłoszenie nowego sponsora tytularnego rozgrywek to dopiero początek zmian i dobrych wiadomości. Marka Suzuki Motor Poland będzie obecna na bandach reklamowych Suzuki 1 Ligi Mężczyzn, na parkiecie, nad koszami, ściankach sponsorskich oraz wszelkich materiałach promujących Suzuki 1LM. Pełna ekspozycja rozpocznie się wraz ze startem sezonu 2020/2021.
Źródło: PZKosz Źródło: PZKosz
Zobacz także: Początek zmian na zapleczu ekstraklasy. I liga będzie mieć własnego sponsora tytularnego Koszykówka. Ponad 100 klubów zgłosiło się do rozgrywek PZKosz ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: nie tylko świetnie skacze o tyczce. Akrobatyczne umiejętności Piotra Liska
Czy sponsor tytularny to dobry ruch dla I ligi?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×