Pierwszy raz w historii zaplecze ekstraklasy ma sponsora tytularnego. Od dziś to Suzuki 1 Liga Mężczyzn

Materiały prasowe / Andrzej Romański / KoszKadra / Na zdjęciu: Radosław Piesiewicz
Materiały prasowe / Andrzej Romański / KoszKadra / Na zdjęciu: Radosław Piesiewicz

Prezes PZKosz Radosław Piesiewicz w piątkowym "Poranku z Polsatem Sport" oficjalnie ogłosił informację, na którą warto było czekać. Suzuki Motor Poland zostało sponsorem tytularnym I ligi.

Pod koniec czerwca w siedzibie Polskiego Związku Koszykówki doszło do spotkania przedstawicieli klubów I ligi z prezesem Radosławem Piesiewiczem. Tematem spotkania były kwestie sponsorskie i marketingowe w nadchodzącym sezonie 2020/21. Tam, uchylono rąbka tajemnicy, mówiąc, że zaplecze ektraklasy zyska sponsora tytularnego.

Władze trzymały wszystkich w niepewności aż do dziś, 17 lipca. Radosław Piesiewicz był gościem piątkowego "Poranka z Polsatem Sport".

Suzuki gra z pierwszą ligą

Suzuki Motor Poland rozszerza zakres sponsoringu w koszykówce. Pierwszy raz w historii zaplecze ekstraklasy zyska tym samym sponsora tytularnego i od dziś nazywać się będzie Suzuki 1 Liga Mężczyzn. To duży krok dla koszykówki na tym poziomie rozgrywek.

- I liga staje się produktem, który zaczynamy sprzedawać i pokazywać. Razem walczymy, aby mecze z I ligi były pokazywane nie tylko w Internecie, ale i na sportowych kanałach Polsatu - mówi Radosław Piesiewicz w "Poranku z Polsatem Sport".

Źródło: PZKosz
Źródło: PZKosz

- Pracowaliśmy długo, aby po raz pierwszy w historii rozgrywki 1 Ligi Mężczyzn zyskały sponsora tytularnego. Wspólnie z Suzuki Motor Poland otwieramy nowy rozdział w historii 1 Ligi Mężczyzn, tworząc kolejny koszykarski produkt w Polsce. Jestem bardzo wdzięczny panu prezesowi Piotrowi Dulnikowi, że nasza współpraca z każdym rokiem się poszerza. Od najbliższego sezonu wszystkie kluby 1 Ligi Mężczyzn otrzymają do dyspozycji po pięć aut marki Suzuki - dodaje w komunikacie PZKosz, zapewniając, że ogłoszenie nowego sponsora tytularnego rozgrywek to dopiero początek zmian i dobrych wiadomości.

Marka Suzuki Motor Poland będzie obecna na bandach reklamowych Suzuki 1 Ligi Mężczyzn, na parkiecie, nad koszami, ściankach sponsorskich oraz wszelkich materiałach promujących Suzuki 1LM. Pełna ekspozycja rozpocznie się wraz ze startem sezonu 2020/2021.

Źródło: PZKosz
Źródło: PZKosz


Zobacz także:

Początek zmian na zapleczu ekstraklasy. I liga będzie mieć własnego sponsora tytularnego
[url=/koszykowka/889001/koszykowka-ponad-100-klubow-zglosilo-sie-do-rozgrywek-pzkosz]Koszykówka. Ponad 100 klubów zgłosiło się do rozgrywek PZKosz

[/url]ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: nie tylko świetnie skacze o tyczce. Akrobatyczne umiejętności Piotra Liska

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.