Waldemar Ossowski: Dla "Pudziana" to coś więcej niż walka, porażka oznacza koniec (komentarz)

WP SportoweFakty / Na zdjęciu: Mariusz Pudzianowski
WP SportoweFakty / Na zdjęciu: Mariusz Pudzianowski

Starcie Pudzianowskiego z "Popkiem" to walka, która nie potrzebuje kampanii reklamowej. To starcie, które samo zyskuje rozgłos nie tylko w Polsce. Dla rapera konfrontacja z gwiazdą KSW to przygoda życia, ale dla siłacza to coś zdecydowanie więcej.

Mariusz Pudzianowski walkę z "Popkiem" po prostu musi wygrać, aby zachować twarz w MMA i liczyć się w czysto sportowej rozgrywce w wadze ciężkiej w KSW. Jeszcze niedawno "Pudzian" był stawiany przecież w prostej linii do walki z mistrzem królewskiej dywizji, Karolem Bedorfem. Porażka z australijskim kickboxerem przekreśliła te plany. Teraz, kiedy doszła do tego jeszcze przegrana z Marcinem Różalskim, były strongman przeżywa naprawdę trudy okres.

Wygrana nad "Popkiem" jest potrzebna Mariuszowi Pudzianowskiemu jak rybie woda. W 2009 roku napędził w Polsce modę na MMA. Teraz musi ponownie uporać się z presją tłumu, który oczekuje wygranej od swojego ulubieńca. Walka z raperem, który w internecie pokazuje jak imprezuje, pije i prowadzi niekoniecznie sportowy tryb życia, to dla byłego strongmana gra o honor.

Wydaje się, że wszystkie argumenty w tej grze są po stronie 39-latka z Białej Rawskiej, ale nie można zapominać o tym, jak MMA potrafi być nieprzewidywalne. Przykład tego już nie raz mieliśmy w KSW, m.in. w maju tego roku, kiedy wydawało się, że Mamed Chalidow łatwo pokona Aziza Karaolgu, a to Czeczen niemal przez dwie rundy przeleżał walkę na plecach.

Angaż "Popka" w KSW ma swoich przeciwników i zwolenników. Wiadomo jednak, że dla KSW to ruch przede wszystkim marketingowy. To niejako próba załatania dziury, która powstała po tym, jak Mamed Chalidow zdecydował się na roczną przerwę w walkach. "Król Albanii" ma zapewnić iście królewską sprzedaż płatnych subskrypcji PPV i tak się zapewne stanie. "Popek" ma teraz swoje 5 minut, zarówno w działalności muzycznej oraz w MMA i z pewnością postara się z tego czasu wycisnąć tyle, ile tylko się da. Na co go stać? Na pewno nie można mu odmówić siły, ale z kondycją i techniką jest już dużo gorzej.

Na starciu z "Pudzianem" może on jednak tylko zyskać, finansowo i marketingowo, bo poza internetem usłyszą i zobaczą go w akcji również ci przed telewizorami. Z pewnością nic nie ma do stracenia w przeciwieństwie do Pudzianowskiego, dla którego przegrana oznaczać będzie wielką katastrofę.

Waldemar Ossowski
Inne teksty autora >>>

ZOBACZ WIDEO: Farsa w Warszawie: "Popek" "zatrzymany", policja dementuje

Komentarze (15)
avatar
Kosa94
27.09.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Pojedynek Pudziana, który trenuje regularnie od kilku lat i prowadzi sportowy tryb życia, oraz Popka który ostatnie kilka lat przećpał i przepił, a jedyny sport jaki uprawiał to chodzenie na pa Czytaj całość
avatar
Maciej Stoinski
27.09.2016
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Dziwie sie ze poszedł do tego MMA ! Fajnie wygladał był gwiazda strongman a teraz ma ..........gowno ! Szkoda zdrowia wiadomo było ze nie zawojuje w tym sporcie a z wiekiem stawy wyrąbane od Czytaj całość
avatar
Wiesiek23
27.09.2016
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Ktos zrobil na zlosc gosciowi zamieszczajac to zdjecie na glownej stronie.Wyglada na nim jak usmiechniety wiejski przyglup z downem. 
avatar
Adam Kowalski
27.09.2016
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Robilem kiedyś z Pudzianem, a wlasciwie to nie z nim tylko obok...robilismy na stadionie dziesieciolecia, mialem szczeke obok niego.
Ja sprzedawalem majtki i skarpetki ,a Mariusz kurtki i plasz
Czytaj całość
Leonidas04
27.09.2016
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Popek musi wygrać bo ksw potrzebuje nowego motoru napędowego do sprzedaży ppv (gimby kupią). Mamed i Pudzian już się zużyli więc potrzeba nowego celebryty a Popek doskonale pasuje do zastąpien Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.