Sebastien Loeb: Na tym rajdzie zawsze wszystko dobrze mi wychodziło, znam ten rajd dobrze. Moim celem jest oczywiście ósme zwycięstwo w Niemczech. Trzech innych dobrych kierowców dysponuje C4 WRC, które jest aktualnie najlepszym samochodem. Będę musiał dać z siebie wszystko, aby być przed nimi. Zapowiada się ciekawie, bo każdy etap jest zgoła inny. Te nad Mozelą i w okolicach winnic są zupełnie inne od tych na poligonie Baumholder. Być może pogoda będzie odgrywała ważną rolę w rajdzie, wygląda na to, że to będzie bardzo interesujące wyzwanie.
Dani Sordo: Podobnie jak miało to miejsce w Bułgarii chcę zdobyć jak najwięcej punktów dla ekipy Citroena. Wiem, że nie będzie łatwo, będę musiał uważać na 48-kilometrowy odcinek wiodący przez poligon. Mocno eksploatuje opony i trzeba jechać odpowiednim rytmem, żeby nie złapać kapcia. Nagle zmieniłem pilota, ale to było mi potrzebne, żeby pójść do przodu. Diego pojedzie w Niemczech po raz pierwszy, nie sądzę, aby sprawiało mu to kłopoty.
Mikko Hirvonen: Kocham i nienawidzę ten rajd. Jak jest sucho to fajnie się jedzie po tych oesach, ale kiedy pada to warunki są ciężkie, wszędzie jest woda i błoto. Z trzech charakterystyk tras najbardziej lubię te w winnicy. Tam jest niesamowita przyczepność, odcinki nie są zbyt wymagające technicznie i można złapać rytm przy wysokich prędkościach. Oesy na Baumholder są wyzwaniem wyjątkowym. Zmienna nawierzchnia jest bardzo podstępna, drogi są wybijające, więc dobre ustawienie to podstawa. Finlandia nas rozczarowała, ale prędkości były zachęcające. Czekamy na to, aby zobaczyć co jesteśmy w stanie zrobić. Chciałbym osiągnąć podium.
Jari-Matti Latvala: Trasy w tym rajdzie często są cięte, brudne i nie ma pewności, gdy przyczepność tak często się zmienia. Dlatego to był dla mnie zawsze ciężki rajd. Na poligonie miałem dobre czasy, bo nie da się tam ciąć zakrętów, a ja wolę szerokie i szybkie trasy. Pogoda może być zmienna i trzeba szybko się aklimatyzować. Podczas jazd na Nurburgringu nauczyłem się, że jeśli później wchodzisz w zakręty, zyskujesz prędkość na wyjściu i dzięki temu poprawiłem mój rytm na asfalcie. Dzięki zwycięstwie w Finlandii czuję się pewniej i teraz liczę na pierwszą piątkę.
Sebastien Ogier: Rajd Niemiec to bardzo specyficzne trasy, w sobotę jedziemy oes o długości niemal 50 kilometrów i tam chłopcy zostaną oddzieleni od mężczyzn. Generalnie ten rajd charakteryzuje się zmienną przyczepnością. Trzeba mieć dobre ustawienia, dokładne notatki i mieć dobrych szpiegów. A celem jest dotarcie do mety bez większych błędów. Mamy nadzieję, że zbliżymy się do Sebastiena Loeba, który na pewno będzie najtrudniejszy do pokonania w Niemczech.
Petter Solberg: Po naszym świetnym wyniku z Bułgarii, który wciąż mam w głowie, mogę zapewnić, że nie mógłbym mieć większej motywacji do walki o podium w tym rajdzie. Za nami udane testy w ulewnym deszczu i mamy dobry setup na suche, a także na mokre oesy. Mimo, że jestem gotowy do wielkiej walki, zawsze mam wielki szacunek do tych odcinków po naszym wypadku w 2004 roku. Żadnego ryzyka.
Francois Duval: W przeszłości miałem dobre wyniki w tym rajdzie, a te oesy są bardzo podobne do belgijskich, a to poprawia moją pewność. Nie ma wątpliwości – Rajd Niemiec to bardzo trudny rajd ze względu na drogi i pogodę, która bywa kapryśna. Trier i okolice, tam często dochodzi do gwałtownych ulew i burze, które nagle mogą zmienić trasę w ślizgawicę. Chcę pojechać tak, aby sprawdzić moje możliwości i mam nadzieję, przywieźć punkty dla zespołu Stobart.
Kimi Raikkonen: To będzie dla mnie kolejny nowy rajd. W pierwszym asfaltowym rajdzie za kierownicą Citroena C4 miałem dobre czucie. Najważniejsze jest, abym przyzwyczaił się do jazdy samochodem wrc na twardej nawierzchni. To jest dla mnie naturalne środowisko, ale rajdy asfaltowe są zupełnie inne niż wyścigi.