Po rozczarowującym początku sezonu, bolid FW32 poczynił znaczne postępy. Dzięki ostatnim poprawkom, Williams chcę utrzymać formę do Grand Prix Singapuru. Dyrektor techniczny, Sam Michael powiedział, że nowe części zostały dopracowane w tunelu aerodynamicznym i obecnie trwa ich produkcja. Zespół skupi się teraz całkowicie nad samochodem na sezon 2011.
- Mamy jeszcze jeden pakiet przygotowany na Singapur, nad którym pracowaliśmy w tunelu. Wszystko jest zaprojektowane, tylko części nie zostały jeszcze wyprodukowane. Jeśli chodzi o priorytet w projektowaniu, to obecnie skupiliśmy się na przyszłym sezonie - powiedział Sam Michael.
Z powodu głównych zmian w przepisach na rok 2011, czyli zakaz podwójnego dyfuzora, kanału F oraz nowego dostawcy opon, Michael twierdzi, że nie mogą się opierać nad aktualnym autem. - To będzie zupełnie nowy samochód. Każdy zacznie od pustej kartki - dodaje.
Williams planuje także zamontowanie systemu KERS w swoim bolidzie. Zespół nie zdecydował jeszcze, czy będzie wykorzystywał baterię czy koło zamachowe. - Mamy dwie opcje, ale szczerze mówiąc skupimy się na bateriach. Jednak mamy także możliwość użycia koła zamachowego - zakończył Sam Michael.