Sebastian Vettel: Dzień był udany. Jak to bywa w piątek, czasy okrążeń były różne i nie wiesz jaka była ilość paliwa na pokładzie. Jesteśmy chyba w lepszej sytuacji niż rok temu, ponieważ nie ma KERS i to nam pomaga. Musimy być cierpliwi, bo McLaren jest bardzo szybki. Ferrari także, więc w sobotę będzie ciasno. Okrążenie jest tutaj z krótkimi prostymi i małą liczbą zakrętów. Dlatego odstępy między bolidami mogą być bardzo małe.
Nico Hulkenberg: To był bardzo pozytywny piątek. Jeżeli o mnie chodzi to jestem bardzo zadowolony z bolidu tutaj. Mam nadzieję, że jeszcze jutro uda się wycisnąć z niego więcej i zajmiemy miejsce w pierwszej dziesiątce. Jesteśmy konkurencyjni. Musimy tylko utrzymać nasze dzisiejsze tempo.
Nico Rosberg: Dziś było ok, a samochód spisywał się dobrze. Teraz możemy się skupić na dopracowaniu ustawień. Opony nie sprawiały problemów i jestem zadowolony z moich przejazdów. W szybkich częściach toru miałem problemy z podsterownością, wiec musimy to jakoś rozwiązać. Nasze prędkości wyglądają na dobrze, więc jutro musimy wydobyć maksimum z samochodu.
Adrian Sutil: Ogólnie sesja popołudniowa poszła mi dobrze. Zrobiliśmy kilka testów podczas przejazdów, skupiając się na balansie i skrzydle. Wszystko ok, ale wydaje mi się, że to jeszcze nie jest nasze tempo. Mamy nadzieję, że w sobotę znajdziemy prawidłowe i to będzie dobry dzień dla nas.
Kamui Kobayashi: Obawiam się, że nie mogę za wiele powiedzieć. Znam ten tor bardzo dobrze, ale miałem dziś tutaj problemy. Zmagałem się z brakiem przyczepności. Musimy się poprawić przed kwalifikacjami.
Timo Glock: Niezły dzień. W pierwszej części piątkowych treningów przerabialiśmy normalny program. Wszystko poszło zgodnie z planem i czuję dosyć dobrze samochód. W drugiej części, zrobiliśmy kilka zmian aerodynamicznych z niskim dociskiem, ale nie było to dobra droga i straciliśmy trochę czasu. Jestem zadowolony z całego dnia, ponieważ był bezproblemowy i mam nadzieję, że reszta weekendu będzie podobna.
Fernando Alonso: Jestem zadowolony z obu sesji. Testowaliśmy aerodynamikę i teraz czas na przyjrzenie się danym. Monza wymaga niskiego docisku, ale również ważne jest hamowanie. Między sesjami zrobiliśmy kilka zmian w ustawieniach i były to dobre decyzje. Jeździliśmy z rożną ilością paliwa na pokładzie, a piątkowe wyniki często są mylące. Skupiamy się na swoje pracy i damy z siebie wszystko podczas kwalifikacji i wyścigu. Red Bull znowu jest szybki, a McLaren mocny tak jak przewidywano.