Wszystko wskazuje na to, że Hispania Racing zatrudni dobrze płacących kierowców przed samym sezonem. Dla bardziej ambitnych zawodników zostaje już tylko Force India, które ma teoretycznie jedno wolne miejsce. Vijay Mallya nie potwierdził jeszcze oficjalnie drugiego kierowcę na nowy sezon.
Adrian Sutil twierdzi, że ma już kontrakt z zespołem. Natomiast niepewna jest przyszłość Vitantonio Liuzziego. Włoch zapewnia jednak, że wszystko jest na dobrej drodze, żeby przedłużyć umowę.
Kandydatem na zastąpienie Liuzziego jest m.in. rezerwowy kierowca Force India oraz nowy mistrz serii DTM Paul di Resta, były kierowca Williamsa który na torze Interlagos wygrał kwalifikacje Nico Hulkenberg oraz doświadczony Nick Heidfeld.
Mniejsze szanse ma Karun Chandhok i Narain Karhikeyan. Obaj mają jednak wsparcie Berniego Ecclestone, który chce hinduskiego kierowcę w stawce podczas Grand Prix Indii.
- Jeżeli chodzi o same kryteria sportowe, to w Force India powinni jeździć Sutil i Hulkenberg - powiedział Niki Lauda dla szwajcarskiej gazety Blick.