Citroën Racing Trophy Polska z DS3, ale bez Lotosu

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Citroën Racing Trophy Polska, pierwotnie rozgrywany jako C2-R2 Teams’ Challenge, wchodzi w kolejną fazę. W sezonie 2011 do rywalizacji z załogami w C2R2 Max będą mogli się włączyć również zespoły w Citroënach DS3 R3. Pierwotnie planowano rozdzielenie tych dwóch samochodów w odrębnych klasyfikacjach, ale ostatecznie organizatorzy postanowili pokazać możliwości nowego modelu.

W tym artykule dowiesz się o:

Głównym argumentem jest chęć utrzymania wysokich nagród finansowych dla wszystkich uczestników Citroën Racing Trophy Polska, które będą wynosić odpowiednio 16000, 12000, 8000, 4000 i 2000 PLN za miejsca od pierwszego do piątego. Na koniec sezonu pierwsze trzy załogi otrzymają bony na części w butiku Citroën Racing o wartości 24000, 16000 i 8000 PLN. Podstawowe założenia programu również nie ulegną zmianie i nadal będzie to cykl otwarty dla uczestników z całej Europy.

Dzięki nowemu modelowi DS3 R3 bardziej doświadczeni uczestnicy mają szansę rozwoju w kierunku mocniejszych klas i samochodów, dzięki którym będą mogli walczyć o wyższe lokaty w klasyfikacji generalnej. W związku z dość wczesnym rozpoczęciem sezonu rajdowego, kalendarz Citroën Racing Trophy Polska nie będzie obejmował pierwszej rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski - Rajdu Lotos Baltic Cup. Walka rozegra się na trasach pozostałych sześciu rund RSMP, przy czym do klasyfikacji będzie zaliczanych pięć najlepszych rezultatów.

Źródło artykułu:
Komentarze (0)