Na wniosek Zespołu Sędziów Sportowych 4. Rajdu Subaru Główna Komisja Sportu Samochodowego podjęła decyzję o nałożeniu kary nagany dla Kajetana Kajetanowicza i Macieja Wisławskiego, ogłoszonej na stronie internetowej PZM. Decyzja została podjęta na podstawie Regulaminu Głównej Komisji Sportu Samochodowego, za niedotrzymanie procedury bezpieczeństwa podczas 4. Rajdu Subaru i stworzenie niebezpiecznej sytuacji dla innych zawodników. Główna Komisja Sportu Samochodowego podjęła także decyzję o uznaniu odwołania zespołu PSO BF Goodrich Rally Team od decyzji ZSS Rajdu Subaru, wykluczającej zawodnika z rajdu. Załoga Sebastian Frycz/Jacek Rathe została przywrócona do klasyfikacji końcowej rajdu, jednak Fryczowi została udzielona nagana za brak komunikacji wewnątrz zespołu, co stwarzało pozory niesportowego zachowania. Decyzja została podjęta po stwierdzeniu, że działania zespołu nie były czynem mającym na celu oszustwo, a jedynie powodem braku właściwej komunikacji. Mając na uwadze sportową walkę, Główna Komisja Sportu Samochodowego przywróciła zawodnikom PSO BF Goodrich Rally Team wynik uzyskany podczas Rajdu Subaru.
Nikogo nie dziwi ukaranie przez Główna Komisję Sportu Samochodowego załogi Kajetan Kajetanowicz/Maciej Wisławski za niedotrzymanie procedury wypadkowej, jednak nałożenie identycznej sankcji na Sebastiana Frycza może wydawać się nieco irracjonalne. Sam zawodnik może się jednak cieszyć, gdyż uznano jego odwołanie wobec wykluczenia, dzięki czemu załoga Sebastian Frycz/Jacek Rathe znalazła się w wynikach 4. Subaru Poland Rally, zdobywając tym samym 3 cenne punkty do klasyfikacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Wyniki 4. Subaru Poland Rally zostały więc już oficjalnie przywrócone. Dotychczasowa klasyfikacja kończyła się bowiem na czwartej pozycji.
Oficjalne wyniki 4. Subaru Poland Rally:
1. Bryan Bouffier/Xavier Panseri (Peugeot 207 S2000) 1:21:31,2
2. Paweł Dytko/Tomasz Dytko (Mitsubishi Lancer Evo IX) +1:38,7
3. Tomasz Czopik/Łukasz Wroński (Mitsubishi Lancer Evo IX) +2:17,7
4. Tomasz Kuchar/Daniel Dymurski (Subaru Impreza N12) +3:04,3
5. Michał Bębenek/Grzegorz Bębenek (Mitsubishi Lancer Evo IX) +3:06,8
6. Sebastian Frycz/Jacek Rathe (Subaru Impreza N12) +3:16,5
7. Patrik Flodin/Goran Bergsten (Subaru Impreza N14) +5:42,0
8. Andrzej Mancin/Jakub Gerber (Mitsubishi Lancer Evo IX) +7:39,2