Według portalu hindustantimes.com przedsiębiorstwo Vatti Corp LTD łącznie zwróci klientom około 12 milionów dolarów. Tyle wynosiła wartość sprzętu, który nabyto w dniach trwania promocji. Firma przygotowała taką kampanię promocyjną, ponieważ jest głównym sponsorem reprezentacji Francji.
Co ciekawe, Chińczycy wcale nie są przerażeni, że oddadzą klientom ponad 10 milionów dolarów. - Takie opłaty są ujęte w naszym rocznym budżecie i nie będą miały wpływu na nasze kolejne dystrybucje i zysk - takie oświadczenie opublikowała firma Vatti.
Tym samym chińska firma przebiła belgijską promocję. Przypomnijmy, że sieć sklepów Krefel obiecała klientom zwrot pieniędzy za zakupione telewizory (w dniach promocji), jeśli Belgowie strzelą na mundialu więcej niż 15 bramek.
Piłkarze "Czerwonych Diabłów" trafili do siatki rywali aż 16 razy (ostatecznie zdobyli brązowy medal) i dlatego około 3000 klientów mogło cieszyć się z darmowych telewizorów. Ich wartość łącznie wyniosła kilka milionów euro, dlatego najprawdopodobniej nie przebiła azjatyckiej promocji.
Reprezentacja Francji wygrała mundial w Rosji, pokonując w finale Chorwację 4:2. Dla Trójkolorowych to drugie mistrzostwo świata w historii. Wcześniej z takiego sukcesu cieszyli się w 1998 roku.
ZOBACZ WIDEO Mundial 2018. Francuzi od urodzenia musieli walczyć. "Większość zawodników pochodzi z imigranckich dzielnic"