Lewandowski twarzą kampanii znanej sieci. Są pierwsze szczegóły

Instagram / _rl9 / Na zdjęciu: Robert Lewandowski
Instagram / _rl9 / Na zdjęciu: Robert Lewandowski

Portal businessinsider.com.pl informuje, że Lidl nawiązał współpracę z Robertem Lewandowskim. Kapitan reprezentacji Polski ma reklamować nową akcję niemieckiej sieci handlowej.

W tym artykule dowiesz się o:

Robert Lewandowski od dłuższego czasu jest wymieniany w gronie najlepszych zawodników na świecie. Nie dziwi więc fakt, że kapitan reprezentacji Polski nawiązał już współpracę z wieloma firmami. Sam kilka lat temu wystartował ze swoją marką "RL9".

Jak się okazuje, Lidl Polska wkrótce rozpocznie nową akcję, której twarzą ma być właśnie napastnik FC Barcelony. Informację w piątek przekazał "Business Insider". Zdaniem portalu, kampania ma mieć związek z rozpoczęciem roku szkolnego 2022/2023.

Ta wystartuje już 5 września. "Do udziału w tym szczególnym przedsięwzięciu sieć zaprosiła najbardziej rozpoznawalnego polskiego sportowca, gwiazdę piłki nożnej - Roberta Lewandowskiego. Wspólnie z nim Lidl Polska obudzi młode talenty. Szczegóły akcji zostaną ogłoszone niebawem" - zdradził Lidl serwisowi "Business Insider".

ZOBACZ WIDEO: Uderzyła jak Lewandowski! Gol stadiony świata

Według portalu zdjęcia do nowej kampanii były nagrywane na kilka dni przed dołączeniem Roberta Lewandowskiego do FC Barcelony. Przypomnijmy, że hitowy transfer został oficjalnie ogłoszony 19 lipca.

Obie strony musiały więc porozumieć się już jakiś czas temu. Więcej szczegółów władze niemieckiej sieci handlowej mają przekazać 30 sierpnia.

Robert Lewandowski zdążył zadebiutować w La Liga. Reprezentant Polski nie strzelił jednak gola, a jego zespół bezbramkowo zremisował z Rayo Vallecano. Szansa na pierwsze trafienie będzie w niedzielę (22 sierpnia). Duma Katalonii zagra wtedy z Realem Sociedad.

Zobacz też:
Wisła nie składa broni w sprawie hiszpańskiego napastnika. Najnowsze informacje w tej sprawie
Nici z sensacyjnego transferu. Klub przerywa milczenie ws. Ronaldo

Komentarze (1)
avatar
Julia-Keller
19.08.2022
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Magister powinien zostać twarzą firmy Stihl, Lidl nie za bardzo do niego pasuje.