W 2021 r. agencja RL Media, w której połowa udziałów należy do spółki Roberta Lewandowskiego, osiągnęła wzrost przychodów z 22,11 (w 2020 r.) do 99,28 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 244,7 do 490,8 tys. zł - dowiedział się portal Wirtualne Media.
Biznes piłkarza FC Barcelony i reprezentacji Polski idzie więc znakomicie. Z analizy wynika, że skala przychodu sprzedażowego rośnie skokowo w ostatnich latach. W 2019 r. agencja, której współwłaścicielem jest 34-letni "Lewy", notowała 10,57 mln zł przychodów, a rok wcześniej 2,23 mln zł.
Agencja RL Media została założona jesienią 2017 r. i oferuje różne usługi marketingowe. Swoją działalność rozpoczęła od obsługi mediowej działań marketingowych z udziałem Roberta i Anny Lewandowskich.
W 2021 r. - jak podaje portal - pracowała m.in. przy kampaniach cateringu dietetycznego promowanego przez żonę sportowca. Zajmowała się również obsługą mediową firmy Dawtona.
Po 50 proc. udziałów w RL Media mają: Value Media (agencja mediowa należąca do holdingu Group One) i spółka RL Investments kontrolowana właścicielsko przez Lewandowskiego.
Zobacz:
Wymowne słowa Xaviego. Teraz wszystko jasne
Robert Lewandowski znów w gronie najlepszych. Polak trzeci raz z rzędu wyróżniony
ZOBACZ WIDEO: Czy Raków jest już mistrzem? "Nie, ale jeden rywal mu odpadł"
Kibicuj "Lewemu" i FC Barcelonie na Eleven Sports w Pilocie WP (link sponsorowany)