Spółka RL Media istnieje od jesieni 2017 roku i oferuje różne usługi marketingowe. Z początku służyła głównie Robertowi i Annie Lewandowskim, ale później rozwinęła się i otworzyła na innych klientów.
Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, koszty operacyjne Agencji RL Media poszły w górę mocniej od wpływów (9,87 do 21,89 mln zł) i niemalże w całości są to wydatki na usługi obce.
Potężnie wzrósł także nakład na wynagrodzenia, bo jest to kwota z 6,2 do 338,7 tys. zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia dla pracowników przeznaczono z 1,1 do 68 tys. zł.
Co istotne, niepokojąco zmalała zyskowność agencji, której współwłaścicielem jest Robert Lewandowski. Według źródła, mówimy o następujących liczbach. "W ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych z 10,57 do 22,11 mln zł, a jej zysk netto spadł z 700,9 do 244,7 tys. zł" - informuje portal.
---> Lewandowska na córkach nie oszczędza. Tyle kosztuje sweter Laury
---> "Kto z Was podkrada męskie zapachy swoim facetom?". Lewandowska zachwyciła stylizacją
ZOBACZ WIDEO: Wróciły najlepsze czasy Barcelony. To zasługa piłkarek