- Postanowiliśmy rozwijać naszą markę w tym regionie Polski. Stąd decyzja o nawiązaniu współpracy z Zagłębiem - usłyszeliśmy w biurze prasowym firmy. Umowa ma obowiązywać do końca sezonu 2009/2010, ale sponsor nie wyklucza, że ulegnie ona przedłużeniu. Zagłębie jest pierwszym klubem piłkarskim, z którym Cargill podjął współpracę, natomiast powiązana z nim kapitałowo spółka LNB Poland od lat wspiera żużlowy Start Gniezno. Szczegóły umowy między drugoligowcem, a sponsorem pozostają tajemnicą.
To drugi sponsor, którego udało się pozyskać obecnemu zarządowi Zagłębia. Rok temu podobną umowę podpisano z firmą budowlaną Budecon. Największą część budżetu klubu stanowią jednak pieniądze płacone przez Wisłę i Cracovię za możliwość rozgrywania meczów ligowych na Stadionie Ludowym. Niewykluczone, że już wiosną obie te drużyny wrócą do Krakowa, stąd zabiegi władz klubu zmierzające do znalezienia nowych źródeł finansowania.