Międzynarodowy koncern nowym sponsorem Zagłębia Sosnowiec

Międzynarodowy potentat z branży rolno-spożywczej został nowym sponsorem Zagłębia. Od początku rundy wiosennej na Stadionie Ludowym w Sosnowcu pojawią się banery reklamowe amerykańskiego koncernu Cargill.

W tym artykule dowiesz się o:

- Postanowiliśmy rozwijać naszą markę w tym regionie Polski. Stąd decyzja o nawiązaniu współpracy z Zagłębiem - usłyszeliśmy w biurze prasowym firmy. Umowa ma obowiązywać do końca sezonu 2009/2010, ale sponsor nie wyklucza, że ulegnie ona przedłużeniu. Zagłębie jest pierwszym klubem piłkarskim, z którym Cargill podjął współpracę, natomiast powiązana z nim kapitałowo spółka LNB Poland od lat wspiera żużlowy Start Gniezno. Szczegóły umowy między drugoligowcem, a sponsorem pozostają tajemnicą.

To drugi sponsor, którego udało się pozyskać obecnemu zarządowi Zagłębia. Rok temu podobną umowę podpisano z firmą budowlaną Budecon. Największą część budżetu klubu stanowią jednak pieniądze płacone przez Wisłę i Cracovię za możliwość rozgrywania meczów ligowych na Stadionie Ludowym. Niewykluczone, że już wiosną obie te drużyny wrócą do Krakowa, stąd zabiegi władz klubu zmierzające do znalezienia nowych źródeł finansowania.

Komentarze (0)