Wykorzystali powódź. Skandal, co wymyślono w Tychach

PAP / Krzysztof Cesarz / Klub piłkarski GKS Tychy/X / zalane ulice w Polsce / wpis na profilu GKS Tychy
PAP / Krzysztof Cesarz / Klub piłkarski GKS Tychy/X / zalane ulice w Polsce / wpis na profilu GKS Tychy

Podczas gdy południe kraju walczy z powodziami, GKS Tychy stworzył własny alert RCB, poprzez który... zaprasza na mecz z Ruchem Chorzów. Pomysł marketingowców klubu nie został przyjęty tak, jak oczekiwano.

W tym artykule dowiesz się o:

Od kilku dni w południowo-zachodniej Polsce setki tysięcy ludzi zmaga się z żywiołem. Silne opady deszczu i wezbrane rzeki przyczyniły się do zalania wielu miejscowości. Ze względu na niebezpieczeństwo Polacy na swoje komórki otrzymują alerty RCB.

Fakt ten w kontrowersyjny sposób postanowili wykorzystać marketingowcy GKS Tychy, którzy stworzyli własny alert RBC, poprzez który... zaprosili kibiców na poniedziałkowy mecz (16 września) Betclic I ligi z Ruchem Chorzów.

"W ostatnim czasie dostajecie sporo komunikatów, ale ten alert trzeba potraktować bardzo poważnie. Do zobaczenia w epicentrum piłkarskich wydarzeń" - napisano na platformie X. Do wpisu załączono zrzut ekranu ze wspomnianym alertem.

ZOBACZ WIDEO: Odtworzył legendarny gol z rzutu wolnego. Tylko spójrz na to uderzenie!

"UWAGA! W najbliższy poniedziałek od godziny 19:00 mieszkańcy Tychów nie mogą przebywać w swoich domach i spacerować po ulicach miasta. Wszyscy muszą pojawić się w epicentrum wielkich piłkarskich wydarzeń. Przy ulicy Edukacji 7 prognozowane są wysokie skoki ciśnienia i napływ fali trójkolorowych kibiców. Przygotujcie szaliki i śledźcie komunikaty w social mediach KP GKS Tychy!" - napisano.

W obecnej sytuacji, gdy setki tysięcy ludzi walczy o przetrwanie, wykorzystywanie alertów RCB do promocji wydarzeń piłkarskich jest nie na miejscu. Identycznego zdania są inni dziennikarze, którzy wyrazili swoje zdanie w mediach społecznościowych.

"Autor tej akcji mocno popłynął w ogóle ciężko wyobrazić sobie taką akcję marketingową w swojej głowie, a co dopiero siąść do niej i zrealizować. Usuńcie to, bijcie się w pierś i przeproście. Jak najszybciej" - napisał Błażej Łukaszewski z meczyki.pl.

"Marketing marketingiem, ale na realnej tragedii nie ma co sobie śmieszków pisać. Oby tylko wasi kibice, zamiast na mecz, nie musieli iść ratować dobytków swojego życia. Trochę wyczucia" - podkreślił Szymon Beda z portalu slasknet.com.

"Mam nadzieję, że na boisku poziom będzie taki sam, jak poziom empatii admina - zerowy" - to z kolei komentarz Kamila Niewińskiego, dziennikarza Radia GOL.

"A wystarczyło w swoim czasie usunąć. Raz mocno zszarganą opinię ciężko odbudować" - zwrócił uwagę Marcin Ziółkowski z Futbol News.

Dodajmy, że Tychy również zostały dotknięte powodzią. W mieście zalane zostały parkingi, posesje, piwnice, a także niektóre drogi. Doszło do licznych uszkodzeń drzew i budynków.

Komentarze (50)
avatar
Tomasz Bryk
17.09.2024
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Pewnie marketingowcy po Collegium Tumanum 
avatar
Atito44
17.09.2024
Zgłoś do moderacji
18
9
Odpowiedz
dobytki zycia to maja politycy, po 20 mieszkan w wynajmie w Warszawie i oni kaza nam cos ratowac ? 
avatar
Emeryt Rencista 1996r.
17.09.2024
Zgłoś do moderacji
59
2
Odpowiedz
Piłkę nożną powinno się zlikwidować. 
avatar
pq2hrtd9xb
17.09.2024
Zgłoś do moderacji
20
6
Odpowiedz
Ale jak Duda w trakcie tragedji sie bawi na dorzynkach to jest ok 
avatar
bodzio-75
17.09.2024
Zgłoś do moderacji
13
1
Odpowiedz
Piłka nożna z rozumem nie idzie w parze 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.