Wszystko jasne. Wiadomo, który mecz Ligi Mistrzów pokaże TVP

Getty Images / EYE4images/NurPhoto  / Na zdjęciu: logo Ligi Mistrzów na stadionie w Paryżu
Getty Images / EYE4images/NurPhoto / Na zdjęciu: logo Ligi Mistrzów na stadionie w Paryżu

Liga Mistrzów wkracza w decydującą fazę. Na placu boju pozostało już tylko osiem drużyn. Telewizja Polska poinformowała, który ćwierćfinał pokaże 9 kwietnia. W spotkaniu tym ma szansę wystąpić reprezentant Polski.

Z Ligą Mistrzów pożegnało się kilka dużych firm - m.in. Liverpool FC, Atletico MadrytManchester City, AC MilanJuventus FC czy Bayer 04 Leverkusen. O trofeum walczy już tylko osiem ekip, które w dniach 8-9 kwietnia i 15-16 kwietnia rywalizować będą w ćwierćfinałach.

Telewizja Polska ogłosiła, które spotkanie będzie można obejrzeć na jej antenach w pierwszej serii ćwierćfinałowej. 9 kwietnia TVP pokaże mecz Paris Saint-Germain z Aston Villą.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Neymar szybko przypomniał o sobie kibicom w Brazylii

Przypomnijmy, że paryżanie awansowali do 1/4 finału po zaciętej rywalizacji z Liverpoolem, najlepszym zespołem fazy ligowej. Najpierw przegrali u siebie 0:1, ale w rewanżu na Anfield w Liverpoolu odrobili straty, a następnie okazali się lepsi w rzutach karnych.

Aston Villa, w której występuje reprezentant Polski Matty Cash (powołany na marcowe mecze z Litwą i Maltą w eliminacjach MŚ 2026), miała zdecydowanie łatwiejszą przeprawę. Drużyna Unaia Emery'ego nie dała szans Club Brugge (3:1 na wyjeździe, 3:0 u siebie).

Transmisja meczu PSG z Aston Villą to efekt umowy z Canal Plus, która pozwala Telewizji Polskiej na pokazanie jednego środowego spotkania w każdej kolejce Ligi Mistrzów. Nie jest to jednak mecz pierwszego wyboru.

9 kwietnia rozegrany zostanie także ćwierćfinał pomiędzy FC Barceloną a Borussią Dortmund . Będzie go można obejrzeć tylko w Canal Plus. Podobnie jak wtorkowe (8 kwietnia) spotkania: Arsenal - Real Madryt oraz Bayern Monachium - Inter Mediolan.

TVP nie podała jeszcze, jaki mecz pokaże w rewanżowej serii ćwierćfinałów - 16 kwietnia.

Komentarze (6)
avatar
abcd54
2 h temu
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
I pewnie z dziadem legenda bredni dzpakowskim 
avatar
bulas67
6 h temu
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
zasraniec z ciebie i to widać...jakie badziewia?Przecież jest napisane,że kupili mecz drugiego wyboru.Jak dla mnie zajeb...ście!!! 
avatar
Dajdajpomoke
8 h temu
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
Borys Budka tak zadecydował czy Czaskowski ? 
avatar
zasraniec
12 h temu
Zgłoś do moderacji
9
5
Odpowiedz
A czem nie pokazjecie FC Barcelony??? Gdzie gra dwch Polakow? Tylko jakies badziewia!!! 
avatar
Luckyluke
13 h temu
Zgłoś do moderacji
6
2
Odpowiedz
I na to oida abonamenty...na odrzuty ligi mistrzów czyli mecze najslabszych 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.