Ceny w większości pokrywają się z miejscami zajętymi przez kluby w poprzednim sezonie, chociaż zaskakiwać może ostatnia lokata TSG Hoffenheim, który jednak dysponuje pokaźnymi funduszami twórcy jego potęgi, Dietmara Hoppa.
Wśród sponsorów nie brakuje m.in. rosyjskiego potentata gazowego i energetycznego (Gazprom), narodowych linii lotniczych Zjednoczonych Emiratów Arabskich (Emirates), niemieckiego koncernu samochodowego (Volkswagen), franfurckiego lotniska (Fraport), producenta wyrobów mlecznych (Gazi), instytucji finansowych (Targobank, Postbank) oraz dostawcy telekomunikacyjnego (T-Home). Głównym sponsorem Borussii Dortmund i grających w niej polskich piłkarzy jest Evonik, koncern przemysłowy. Interesującego darczyńcę pozyskał beniaminek St. Pauli. Na sponsoring klubu z Hamburga zdecydowała się telewizyjna loteria "Miejsce pod Słońcem" kanału ARD.
Kluby, ich sponsorzy oraz kwota w miliona euro jaką płacić będą w sezonie 2010/2011 za reklamę na koszulkach:
Bayern - T-Home, 20
Schalke - Gazprom, 20
Wolfsburg - VW, 20
Borussia D. - Evonik, 12
Werder - Targobank, 9.5
Bayer - Teldafax, 6
Stuttgart - Gazi, 6
Hamburg - Emirates, 5
Eintracht - Fraport, 5
Borussia M. - Postbank, 4.5
Koeln - Reve, 4.3
Sankt Pauli - Ein Platz an der Sonne, 3.5
Kaiserslautern - Allgauer Latschenkiefer, 3
Nuernberg - Areva, 2.8
Freiburg - Ehrmann, 2.5
Hannover - Tui, 2.5
Mainz, entega 2.5
Hoffenheim, TV Digital, 2.4