Frekwencja na stadionach piłkarskich po 25. kolejce T-Mobile Ekstraklasy

Podczas 25. kolejki T-Moble Ekstraklasy, zdecydowanie najwięcej kibiców przyszło na stadiony Legii Warszawa oraz Lechii Gdańsk. Tylko niespełna 4 tysiące widzów zobaczyło derby Łodzi na obiekcie ŁKS-u.

W tym artykule dowiesz się o:

25. kolejkę T-Mobile Ekstraklasy obejrzało ponad 68 tysięcy widzów, z czego prawie połowę stanowili kibice, którzy zawitali na stadiony Legii Warszawa i Lechii Gdańsk. Wpływ na frekwencję we Wrocławiu miały na pewno przenosiny na stary obiekt przy ulicy Oporowskiej, gdyż wymianie uległa część murawy na arenie Euro 2012. Dość dużo kibiców przyszło na mecz Korona - Lech, a derby Łodzi obejrzało niespełna 4 tysiące osób.

25. kolejka T-Mobile Ekstraklasy
Cracovia Kraków - Podbeskidzie Bielsko-Biała - 6 720
Górnik Zabrze - Polonia Warszawa - 3 000
Legia Warszawa - Ruch Chorzów - 19 552
Śląsk Wrocław - PGE GKS Bełchatów - 7 500
Jagiellonia Białystok - Wisła Kraków - 4 000
ŁKS Łódź - Widzew Łódź - 3 900
Lechia Gdańsk - KGHM Zagłębie Lubin - 14 985
Korona Kielce - Lech Poznań - 8 863

Klasyfikacja T-Mobile Ekstraklasy po 25. kolejce pod względem średniej kibiców na mecz:
1. Legia Warszawa - 20 025 (12 meczów, łącznie 240 300)
2. Śląsk Wrocław - 17 869 (12 meczów, łącznie 214 425)
3. Lechia Gdańsk - 17 264 (13 meczów, łącznie 224 429)
4. Wisła Kraków - 15 432 (12 meczów, łącznie 185 194)
5. Lech Poznań - 13 833 (12 meczów, łącznie 166 000)
6. Cracovia Kraków - 8 857 (13 meczów, łącznie 115 149)
7. Korona Kielce - 7 771 (14 meczów, łącznie 108 795)
8. Widzew Łódź - 6 545 (12 meczów, łącznie 78 550)
9. KGHM Zagłębie Lubin - 6 453 (13 meczów, łącznie 83 897)
10. Ruch Chorzów - 5 891 (12 meczów, łącznie 70 700)
11. Jagiellonia Białystok - 4 056 (13 meczów, łącznie 52 736)
12. Polonia Warszawa - 3 691 (12 meczów, łącznie 44 300)
13. Podbeskidzie Bielsko-Biała - 3 554 (12 meczów, łącznie 42 650)
14. Górnik Zabrze - 3 048 (13 meczów, łącznie 39 636)
15. ŁKS Łódź - 2 759 (12 meczów, łącznie 33 107)
16. PGE GKS Bełchatów - 2 063 (12 meczów, łącznie 24 755)

Łącznie na trybunach w 25. kolejce T-Mobile Ekstraklasy: 68 520 widzów.

[b]Średnio jeden mecz 25. kolejki T-Mobile Ekstraklasy obejrzało:
[/b] 8 565 widzów.

[b]Łącznie na trybunach T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2011/12:
[/b] 1 716 997 widzów (200 meczów).

[b]Średnio jeden mecz na trybunach T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2011/12 obejrzało:
[/b] 8 585 widzów.

Tylko jeden mecz I ligi - pojedynek Piasta Gliwice z Sandecją Nowy Sącz cieszył się frekwencją godną zaplecza T-Mobile Ekstraklasy. Na pozostałe spotkanie przyszła znikoma ilość osób. Na ponad połowę meczów przyszło poniżej tysiąca osób!

24. kolejka I ligi
Piast Gliwice - Sandecja Nowy Sącz - 4 163
KS Polkowice - Bogdanka Łęczna - 800
Termalica Bruk-Bet Nieciecza - Warta Poznań - 1 500
Kolejarz Stróże - GKS Katowice - 250
Olimpia Grudziądz - Polonia Bytom - 1 500
Dolcan Ząbki - Zawisza Bydgoszcz - 500
Flota Świnoujście - Wisła Płock - 700
Ruch Radzionków - Arka Gdynia - 500
Olimpia Elbląg - Pogoń Szczecin - 1 800

Klasyfikacja I ligi po 24. kolejce pod względem średniej kibiców na mecz:
1. Zawisza Bydgoszcz - 5 309 (13 meczów, łącznie 69 027)
2. Arka Gdynia - 5 256 (12 meczów, łącznie 63 080)
3. Piast Gliwice - 4 516 (9 meczów, łącznie 40 647)
4. Pogoń Szczecin - 4 221 (12 meczów, łącznie 50 656)
5. Sandecja Nowy Sącz - 3 727 (11 meczów, łącznie 41 000)
6. GKS Katowice - 3 084 (13 meczów, łącznie 40 100)
7. Warta Poznań - 2 971 (12 meczów, łącznie 35 650)
8. Polonia Bytom - 2 493 (13 meczów, łącznie 32 409)
9. Olimpia Grudziądz - 2 350 (12 meczów, łącznie 28 200)
10. Wisła Płock - 2 258 (12 meczów, łącznie 27 100)
11. Termalica Bruk-Bet Nieciecza - 1 633 (12 meczów, łącznie 19 600)
12. Olimpia Elbląg - 1 329 (12 meczów, łącznie 15 950)
13. Flota Świnoujście - 1 275 (12 meczów, łącznie 15 300)
14. Bogdanka Łęczna - 1 041 (12 meczów, łącznie 12 500)
15. Ruch Radzionków - 808 (12 meczów, łącznie 9 699)
16. Dolcan Ząbki - 581 (13 meczów, łącznie 7 550)
17. KS Polkowice - 400 (12 meczów, łącznie 4 800)
18. Kolejarz Stróże - 396 (12 meczów, łącznie 4 750)

Łącznie na trybunach w 24. kolejce I ligi: 11 713 widzów.

Średnio jeden mecz 24. kolejki I ligi obejrzało: 1 301 widzów.

Łącznie na trybunach I ligi w sezonie 2011/12: 520 099 widzów (216 meczów).

Średnio jeden mecz na trybunach I ligi w sezonie 2011/12 obejrzało: 2 408 widzów.

1. Legia Warszawa - 20 025 (12 meczów, łącznie 240 300)
2. Śląsk Wrocław - 17 869 (12 meczów, łącznie 214 425)
3. Lechia Gdańsk - 17 264 (13 meczów, łącznie 224 429)
4. Wisła Kraków - 15 432 (12 meczów, łącznie 185 194)
5. Lech Poznań - 13 833 (12 meczów, łącznie 166 000)
6. Cracovia Kraków - 8 857 (13 meczów, łącznie 115 149)
7. Korona Kielce - 7 771 (14 meczów, łącznie 108 795)
8. Widzew Łódź - 6 545 (12 meczów, łącznie 78 550)
9. KGHM Zagłębie Lubin - 6 453 (13 meczów, łącznie 83 897)
10. Ruch Chorzów - 5 891 (12 meczów, łącznie 70 700)
11. Zawisza Bydgoszcz - 5 309 (13 meczów, łącznie 69 027)
12. Arka Gdynia - 5 256 (12 meczów, łącznie 63 080)
13. Piast Gliwice - 4 516 (9 meczów, łącznie 40 647)
14. Pogoń Szczecin - 4 221 (12 meczów, łącznie 50 656)
15. Jagiellonia Białystok - 4 056 (13 meczów, łącznie 52 736)
16. Sandecja Nowy Sącz - 3 727 (11 meczów, łącznie 41 000)
17. Polonia Warszawa - 3 691 (12 meczów, łącznie 44 300)
18. Podbeskidzie Bielsko-Biała - 3 554 (12 meczów, łącznie 42 650)
19. GKS Katowice - 3 084 (13 meczów, łącznie 40 100)
20. Górnik Zabrze - 3 048 (13 meczów, łącznie 39 636)
21. Warta Poznań - 2 971 (12 meczów, łącznie 35 650)
22. ŁKS Łódź - 2 759 (12 meczów, łącznie 33 107)
23. Polonia Bytom - 2 493 (13 meczów, łącznie 32 409)
24. Olimpia Grudziądz - 2 350 (12 meczów, łącznie 28 200)
25. Wisła Płock - 2 258 (12 meczów, łącznie 27 100)
26. PGE GKS Bełchatów - 2 063 (12 meczów, łącznie 24 755)
27. Termalica Bruk-Bet Nieciecza - 1 633 (12 meczów, łącznie 19 600)
28. Olimpia Elbląg - 1 329 (12 meczów, łącznie 15 950)
29. Flota Świnoujście - 1 275 (12 meczów, łącznie 15 300)
30. Bogdanka Łęczna - 1 041 (12 meczów, łącznie 12 500)
31. Ruch Radzionków - 808 (12 meczów, łącznie 9 699)
32. Dolcan Ząbki - 581 (13 meczów, łącznie 7 550)
33. KS Polkowice - 400 (12 meczów, łącznie 4 800)
34. Kolejarz Stróże - 396 (12 meczów, łącznie 4 750)

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.