Zostań sponsorem Warty Poznań

Warta Poznań, najstarszy istniejący klub piłkarski z Poznania, zachęca do inwestowania w poszczególne płaszczyzny działalności piłkarskiej "Dumy Wildy".

Łukasz Czechowski
Łukasz Czechowski

Wesprzeć można od szkolenia młodzieży, poprzez klubową infrastrukturę, aż do pierwszego zespołu oraz drużyny rezerw.

Warta to dla lokalnej społeczności Poznania i Wielkopolski, wspaniała historia, która dziś tworzy się na naszych oczach. Historia, o którą należy walczyć. Klub powstał z patriotycznych pobudek, z chęci walki o uprawianie sportu pod biało-czerwoną flagą. Już przez sto lat nazwa "Warta" wzbudza szacunek poznaniaków, przypomina o wspaniałych sukcesach, takich jak dwukrotne mistrzostwo Polski i pięciokrotne wicemistrzostwo. Przyczyniając się do rozwoju stuletniej Warty poprzez finansowanie klubu, możemy udowodnić dbałość o zakorzenione w lokalnej tradycji ideały.

- Jestem przekonana, że sponsorowanie klubu będzie wiązać się z szeregiem obopólnych korzyści. Razem możemy osiągnąć sukces. Finansowe zaangażowanie się w Wartę może wiązać się z szeroko zakrojoną promocją wizerunkową firmy i pomóc w budowaniu jej prestiżu. Sponsorowanie Warty w zależności od skali inwestycji gwarantuje m.in.: powierzchnię reklamową na koszulkach piłkarzy czy obecność logo firmy podczas meczów na stadionie przy Drodze Dębińskiej lub materiałach poligraficznych klubu. Istnieje także możliwość objęcia patronatem akcji marketingowo-wizerunkowych Warty. Wszystkich, którzy chcieliby związać swoją przyszłość biznesową ze znaną, renomowaną sportową marką, zachęcam do kontaktu z klubem. Dla przykładu, pakiety sponsorskie Klubu Biznesu rozpoczynają się już od 150 złotych miesięcznie - mówi Izabella Łukomska-Pyżalska, Prezes Warty Poznań S.A.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×