Poprzednia umowa pomiędzy organizatorem najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce wygasała z końcem czerwca 2013 r. - Gratuluję PTC udanej inwestycji. Przez ostatnie dwa lata sporo się w Ekstraklasie zmieniło, a muszę powiedzieć, że nie zamierzamy zwolnić tempa. Dziś każdą kolejkę ligową ogląda średnio 1,5 mln widzów w Polsce oraz kibice w kilkudziesięciu krajach świata. Na trybunach pojawia się ponad 2 mln kibiców w sezonie, co jeszcze do niedawna wydawało się mrzonką. Jestem przekonany, że w najbliższych miesiącach wykorzystamy doświadczenia z dotychczasowej współpracy i wspólnie jeszcze więcej będziemy mogli zaoferować kibicom klubów Ekstraklasy - mówi Bogusław Biszof, prezes Zarządu Ekstraklasy SA.
- Dostrzegamy pozytywne zmiany, jakie zachodzą w klubach Ekstraklasy, atmosferze stadionowej, rosnącej liczbie rodzin na stadionach, oprawie meczowej i tym, co dzieje się wokół piłki nożnej. Chcemy budować modę na kibicowanie i dlatego tak chętnie realizujemy projekty angażujące kibiców i oferujące im dodatkowe atrakcje. Zamierzamy kontynuować działania, które spotykały się z najlepszym odzewem i już pracujemy nad kolejnymi pomysłami – mówi Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A.
W ramach umowy logo sieci T-Mobile pozostało integralną częścią znaku graficznego
T-Mobile Ekstraklasy. T-Mobile będzie również obecny na strojach wszystkich piłkarzy występujących w najwyższej klasie rozgrywek piłki nożnej, a także na bandach okalających murawę, stadionach, ściankach sponsorskich i innych elementach infrastruktury.
Przez dwa lata współpracy, T-Mobile aktywnie angażował się w zmianę oblicza polskiej Ekstraklasy, organizując w czasie spotkań T-Mobile Ekstraklasy ponad 60 stref kibica - FanZone. Na uczestników czekały m.in., konsole do gier, stoły piłkarzyki czy urządzenia mierzące siłę kopnięcia piłki. Ze stref i oferowanych tam atrakcji skorzystało ponad 85 000 kibiców, którzy często przychodzili pobawić się przed meczem całymi rodzinami i grupami znajomych. W przeprowadzonym badaniu 80% osób uznało, że tego typu działania to dobry pomysł. Wraz z partnerem redakcyjnym T-Mobile dostarcza także mediom materiały fotograficzne, wideo i reportaże z tego, co dzieje się w T-Mobile Ekstraklasie, także poza boiskiem, a we współpracy z wybranymi portalami internetowymi zachęca do rodzinnego, pozytywnego kibicowania pokazując relacje z sektorów rodzinnych i akcji dla dzieci prowadzonych przez kluby.
T-Mobile nadal z ekstraklasą
Ekstraklasa SA i Polska Telefonia Cyfrowa ogłosiły przedłużenie współpracy, na mocy której operator sieci T-Mobile pozostanie sponsorem tytularnym rozgrywek Ekstraklasy do końca sezonu 2014/2015.
Źródło artykułu: