Niemieckie media: Bayern kulawą i bezzębną bestią, plan Guardioli wpędził w tarapaty

Niemiecka prasa krytykuje grę Bayernu w Madrycie i taktykę przygotowaną przez Pepa Guardiolę. Wątpi w odrobienie strat na Allianz Arena i awans do finału.

Bayern Monachium uległ w pierwszym spotkaniu półfinałowym Realowi Madryt 0:1 i niełatwo będzie mu odrobić stratę przed własną publicznością. Bawarczycy nie zrealizowali celu, jakim było zdobycie przynajmniej jednego gola w hiszpańskiej stolicy.

"Dużo posiadania piłki, dużo rzutów rożnych i porażka. Bayern miał robiącą wrażenie przewagę nad Realem, ale został pokonany" - piszą redaktorzy Der Spiegel. "Bezzębna bestia w Madrycie! Bayern zrobił zbyt mało na Bernabeu i obrona potrójnej korony jest teraz poważnie zagrożona" - komentuje Bayerischer Rundfunk. "Bayern tylko kulawą bestią! Zabójczy kontratak Ronaldo i spółki sprawił, że Bawarczycy doznali bolesnej porażki" - punktuje monachijski TZ.

"Bayernowi w ofensywie brakowało pomysłu, sytuacji bramkowych i przede wszystkim goli. Ribery zawiódł na całej linii" - pisze sport1.de
"Bayernowi w ofensywie brakowało pomysłu, sytuacji bramkowych i przede wszystkim goli. Ribery zawiódł na całej linii" - pisze sport1.de

"Dominacja bez zebrania plonów - Bayern z pustymi rękami" - wybija portal sport1.de. "Bawarczycy zbliżyli się do granicy 80 procent posiadania piłki, ale nie zdobyli ani jednego gola. Wspaniała gra Realu w defensywie połączona z szybkimi kontratakami przyniosła zwycięstwo" - zauważają w relacji z półfinału redaktorzy Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Według Sueddeutsche Zeitung niepowodzenie Bawarczyków to w znacznej mierze skutek złej taktyki obranej przez Pepa Guardiolę. "Plan Guardioli wpędził Bayern w tarapaty. Dużo, dużo, dużo posiadania piłki, a pierwsza dogodna okazja dopiero w 84. minucie. Taktyka trenera zawiodła, ponieważ Real potrafił wyprowadzać błyskawiczne kontrataki. Odrobienie strat w rewanżu będzie piekielnie trudne" - pisze dziennik z południa kraju. "Pep, w ten sposób przegrasz potrójną koronę" - apeluje do trenera o zmianę taktyki Bild, podkreślając, że Guardiola jako szkoleniowiec FC Barcelony nigdy nie przegrał na Santiago Bernabeu.

"Bayern prowadził grę i walczył ze wszystkich sił, ale lepsze okazje mieli piłkarze Realu, a jedną z nich wykorzystali" - zauważają dziennikarze ZDF. "Pomimo ekstremalnie wysokiej przewagi w posiadaniu piłki monachijczycy nie zagrażali bramce Realu, który groźnie i sprytnie kontrował" - pisze Kicker.

Za występ w hiszpańskiej stolicy mocno skrytykowany został Franck Ribery. "Zawiódł na całej linii, był cieniem samego siebie, nie oddał ani jednego strzału i wygrał tylko 21 procent pojedynków" - tak oceniono postawę francuskiej gwiazdy.

Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas!

Komentarze (3)
avatar
ikar
24.04.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
juz przed meczem mówiłem, ze Bayern to najlepszy z półfinalistów rywal dla Real, a Real najgorszy dla Bayernu, taktyka Bayernu idealnie pasuje Realowi, z Chelsea czy Atletico to Real musiałby a Czytaj całość
avatar
Qauthros
24.04.2014
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
No cóż, okaże się, że stosowanie stylu Barcy, nie zawsze jest najlepszym pomysłem, kiedy ma się zawodników innego typu. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.