Prezes Rady Sponsorów gdańskiego klubu, Zbigniew Maksymiuk zaprosił członków rady na podsumowanie działań, które doprowadziły do awansu, a także poprosił zarząd klubu o przedstawienie planu działań na najbliższe miesiące i lata. Informacje te dostarczył prezes klubu, Maciej Turnowiecki. Zebrani na posiedzeniu mogli się zapoznać z obecnym i planowanym budżetem, ekspansją medialną, działaniami marketingowymi, sportowymi i zarządzaniem klubem.
Prezes gdańskiego klubu opowiadał między innymi o tym, jak szczególny był awans z pierwszego miejsca do piłkarskiej elity, gdyż klub dysponował zaledwie szóstym budżetem w lidze. Przeprowadzono także kilka przedsięwzięć mimo skromnych środków i zasobów ludzkich, a Lechia była trzecim klubem w kraju pod względem kupionych przed sezonem karnetów. Maciej Turnowiecki opowiedział również o fecie z okazji awansu, gdzie wodowano statek Lechia i o poprawie bezpieczeństwa na stadionie.
- Poinformowałem również zebranych o tym, że pozyskaliśmy ambasadora marki Lechia, którym został Jan Krzysztof Bielecki oraz że stale zwiększamy naszą ofertę pamiątek i sieci ich sprzedaży. Nasi mecenasi byli pod wrażeniem rozwijającej się sieci fan - klubów, których kibice w przyszłości zapełniać będą Baltic Arenę - relacjonował na łamach oficjalnej strony klubu prezes Turnowiecki.
Stałą współpracę z klubem oferuje też Prezydent Gdańska, Paweł Adamowicz. - Jesteśmy zainteresowani, aby Lechia grała w Ekstraklasie nie sezonowo, ale po wieczne czasy, chcemy aby zwiększała się liczebność kibiców i podtrzymujemy chęć budowy spółki akcyjnej - mówił podczas spotkania.
Plany klubu na najbliższe spotkania predstawił też trener pierwszej drużyny - Jacek Zieliński, który scharakteryzował postawę zespołu w dotychczasowych meczach i przedstawił plan zdobycia dziewięciu punktów w pozostałych trzech spotkaniach.