- Przed rundą jesienną obecnego sezonu sprzedaliśmy 360 karnetów, tymczasem teraz udało się rozprowadzić ich aż 1045, czyli niemal trzykrotnie więcej. Wynik jest bardzo zadowalający i wskazuje, że frekwencja na naszym stadionie powinna ulec zasadniczej poprawie - powiedział rzecznik prasowy Groclinu, Jerzy Pięta.
Dotychczasowy rekord to 650 sprzedanych abonamentów. - Tyle karnetów udało nam się rozprowadzić przed sezonem 2005/2006, a więc tuż po tym, jak wywalczyliśmy wicemistrzostwo Polski. Obecnie notujemy zatem spory progres - dodał Pięta.
Pierwszy mecz, na który obowiązują karnety, to sobotnie spotkanie 18. kolejki Orange Ekstraklasy, w którym Dyskobolia zmierzy się z Legią Warszawa.
Już w środę natomiast podopieczni Jacka Zielińskiego podejmą Odrę Wodzisław w pierwszym spotkaniu 1/4 finału Pucharu Ekstraklasy. Na tą potyczkę wstęp jest jednak wolny. - Mecz będzie miał charakter charytatywny. Nie będzie biletów, natomiast każdy kibic może złożyć datek w dowolnej wysokości do puszki. W zamian otrzyma program meczowy. Całkowity dochód ze zbiórki zostanie przeznaczony na misje w Tanzanii - poinformował rzecznik Dyskobolii.