Arka na razie bez sponsora tytularnego. "Prowadzimy wiele rozmów"

W sobotę działacze Arki Gdynia zaprezentowali nowe koszulki, w których piłkarze będą występowali w sezonie 2016/2017. Na razie w centralnym miejscu znajduje się miasto Gdynia, ale klub robi wszystko, by znaleźć nowego, tytularnego sponsora.

Karol Wasiek
Karol Wasiek

W tygodniu władze Arki Gdynia poinformowały, że w sezonie 2016/2017 partnerem strategicznym klubu będzie miasto Gdynia. Przedstawiciele ratusza zdecydowali się mocno wesprzeć klub po awansie do Ekstraklasy. Na działalność w II połowie 2016 roku, klub otrzyma w ramach promocji miasta niemal 4 miliony złotych.

- W tym roku Gdynia obchodzi swoją 90. rocznicę urodzin. Cieszę się, że udało nam się w tym wyjątkowym roku, sukcesem uświetnić nierozerwalną więź Arki i Gdyni. W tych lepszych momentach, ale i tych gorszych, Gdynia zawsze była z nami - mówi Wojciech Pertkiewicz, prezes żółto-niebieskich.


W sobotę działacze Arki Gdynia zaprezentowali nowe koszulki, w których piłkarze będą występowali w sezonie 2016/2017. Na razie w centralnym miejscu znajduje się miasto Gdynia, ale klub robi wszystko, by znaleźć nowego, tytularnego sponsora.

- Nie da się ukryć, że nasza gra w Ekstraklasie jest magnesem. Prowadzimy wiele rozmów z potencjalnymi kandydatami. Jest kilka firm, które zgłasza swoje zainteresowanie. Negocjacje nie są jednak łatwe i trzeba do wszystkiego podchodzić z chłodną głową - tłumaczy prezes Arki Gdynia.

- Uważam, że jesteśmy w stanie przyciągnąć firmę, która działa na ogólnopolskim rynku. Prowadzimy rozmowy też z takimi podmiotami - przyznaje Pertkiewicz.

ZOBACZ WIDEO Nowy sponsor Ekstraklasy, czyli stawiamy na rozwój (źródło TVP)
Czy Arce Gdynia do końca roku uda się znaleźć sponsora tytularnego?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×