Cenimy Twoją prywatność
Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.
Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.
W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:
- Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
- Łączenie różnych urządzeń
- Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
- Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji
Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:
- Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
- Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
- Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
- Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
- Tworzenie profili w celu personalizacji treści
- Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
- Pomiar efektywności reklam
- Pomiar efektywności treści
- Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
- Rozwój i ulepszanie usług
- Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
- Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
- Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
- Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich
W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:
- Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
- Łączenie różnych urządzeń
- Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
- Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji
Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.
Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.
Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.
Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.
Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.
Kibic – osoba zainteresowana konkretną dyscypliną sportu i wyrażająca to m.in. poprzez uczestnictwo w charakterze widza w turniejach, zawodach, treningach i innych występach sportowych. KSpis treści
Charakterystyka Edytuj W przypadku wielu dyscyplin sportowych istnieją „kluby kibica” (nieformalne lub o charakterze stowarzyszeń), tworzone zazwyczaj przy klubach sportowych, a także przez osoby prywatne. Kluby takie zrzeszają fanów sportu, organizują uczestnictwo w meczach i zawodach, organizują doping w czasie zawodów. Niektóre dyscypliny sportowe cieszą się masowym zainteresowaniem, uzyskując w danym kraju rangę sportu narodowego (np. piłka nożna, koszykówka, piłką ręczna, rugby, futbol amerykański itp.). Kibice tych dyscyplin sportowych tworzą szerokie społeczności, uzyskujące niekiedy charakter subkultury. W zależności od dyscypliny, kibice tworzyć wówczas mogą względnie jednolite środowisko, bądź też mogą dzielić się na skonfliktowane grupy wspierające konkurencyjne drużyny. Kibice piłkarscy w Polsce Edytuj W Polsce i w wielu innych krajach europejskich rangę sportu cieszącego się masowym zainteresowaniem uzyskała piłka nożna, choć duże grupy kibiców wspierają też drużyny koszykówki, piłki ręcznej, wyścigów żużlowych, siatkówki, hokeja itp. Masowość zainteresowania piłką nożną spowodowało powstanie subkultury kibiców piłkarskich, silnie związanych z konkretną drużyną i jej symboliką oraz historią. W ramach tej subkultury istnieją np. grupy tzw. ultrasów, kibiców silnie zaangażowanych w życie klubu i społeczności kibicowskiej, organizujących wyjazdy, doping na meczach itp[1]. Między kibicami poszczególnych polskich klubów piłkarskich występują niekiedy silne konflikty, prowadzące w niektórych przypadkach do patologii społecznych - wandalizmu, przestępczości i przemocy. Ryzyko zaistnienia takich patologicznych zjawisk społecznych zależne jest od wielu czynników (polityka społeczna państwa, działania zarządu klubu i związku sportowego, postawa liderów społeczności kibiców), toteż zjawiska te występują silnie w niektórych regionach, gdzie indziej stanowiąc margines[2]. Czytaj całość