"Mistrzostwa świata w Rosji mogą być wielką klapą po tym, jak sponsorzy opuścili skażony turniej" - pisał jeszcze kilka dni temu "The Sun" używając właśnie słowa "skażony".
Afera korupcyjna wewnątrz FIFA sprawiła, że sponsorzy odwrócili się od federacji. - Marka FIFA stała się toksyczna - powiedział dr Dan Plumley z uniwersytetu w Sheffield, ekspert ds. sponsorowania piłki nożnej. - Firmy chcą być związane z marką w pozytywnym świetle - dodał.
Jednak w niedzielę podpisano umowę sponsorską z Qatar Airways. Linie lotnicze będą reklamowały się podczas mundialu nie tylko w Rosji, a przede wszystkim w Katarze cztery lata później.
Do wiadomości publicznej nie podano, ile firma zapłaci za reklamę nie tylko podczas mistrzostw świata w Rosji i Katarze, ale także podczas Pucharu Konfederacji oraz kobiecego mundialu w 2019 roku.
Qatar Airways jest sponsorem m.in. Barcelony.
ZOBACZ WIDEO Primera Division: Atletico niemalże pewne podium! [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]