400 milionów za zmianę nazwy stadionu Barcelony. Klub prowadzi zaawansowane negocjacje
Firma farmaceutyczna Grifols negocjuje z przedstawicielami FC Barcelony kwestię sprzedaży praw do nazwy stadionu wicemistrza Hiszpanii.
Według informacji hiszpańskich mediów, prezesi FC Barcelony otrzymali również kilka innych propozycji, wcześniej liczyli na oferty oscylujące w granicach 200 mln euro, ale propozycja Grifols przebiła konkurencję i nie odstrasza szefów klubu nawet długością trwania kontraktu.
Kwestia sponsora tytularnego stadionu ma rozstrzygnąć się w pierwszej połowie przyszłego roku. W przypadku osiągnięcia porozumienia z Grifols, obiekt może zmienić nazwę już od początku sezonu 2018/19.
Stadion Camp Nou został wybudowany w 1957 roku. Od tamtej pory był dwukrotnie odnawiany: w 1995 i 2008 roku. To obecnie jeden z największych obiektów piłkarskich na świecie, mogący pomieścić prawie sto tysięcy kibiców (według oficjalnych danych dokładnie 99 354 fanów).
Barcelona to 24-krotny mistrz Hiszpanii. W poprzednim sezonie drużyna ze stolicy Katalonii zajęła w lidze drugie miejsce, za Realem Madryt.
ZOBACZ WIDEO: Juventus wygrywa ze Szczęsnym w składzie. Piękne gole Bernardeschiego i Dybali. Zobacz skrót [ZDJĘCIA ELEVEN]
Kibicuj Lewemu i FC Barcelonie na Eleven Sports w Pilocie WP (link sponsorowany)