Ważny sponsor zostaje z piłkarską reprezentacją Polski

Reuters / David Mdzinarishvili / Na zdjęciu: reprezentacja Polski
Reuters / David Mdzinarishvili / Na zdjęciu: reprezentacja Polski

Przez kolejne cztery lata marka Biedronka nadal będzie sponsorować piłkarską reprezentację Polski. Sieć popularnych supermarketów finansowo wesprze nie tylko kadrę Adama Nawałki.

W tym artykule dowiesz się o:

Jeronimo Martins, właściciel sieci supermarketów Biedronka, będzie również wspierał piłkarską reprezentację kobiet, kadry młodzieżowe od lat 15 do 21 oraz Głównej Akademii Młodych Orłów i Letniej Akademii Młodych Orłów.

- Biedronka jest naszym zaufanym partnerem już od 8 lat. Przedłużenie umowy na kolejne cztery lata było naturalną konsekwencją świetnie układającej się współpracy. Wyróżniające jest to, że tak ogromna firma dostrzega nie tylko wartość, którą generuje reprezentacja Polski, ale również potencjał autorskich programów szkoleniowych PZPN skierowanych na piłkę dziecięcą – takich jak Akademia Młodych Orłów oraz Letnia Akademia Młodych Orłów. Cieszymy się, że możemy rozwijać piłkę nożną z takim solidnym partnerem u boku – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

Biedronka może tytułować się jako Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski. Logotypy firmy znajdą się m. in. na banerach reklamowych wokół boiska, na ściankach reklamowych podczas konferencji prasowych PZPN, na biletach, stronie internetowej PZPN i programach meczowych.

Biedronka ma ponad 2800 sklepów w Polsce. Na polskim rynku działa już od ponad 20 lat. Zatrudnia ponad 65 tysięcy pracowników. Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski jest od 2010 roku.

ZOBACZ WIDEO SSC Napoli nadal w grze o tytuł. Arcyważne trafienie Koulibaly'ego z Juventusem [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]