Lotto Ekstraklasa. Legia Warszawa rozpoczyna współpracę z TicketCo w zakresie systemu biletowego

Materiały prasowe / Z lewej Łukasz Sekuła, z prawej Tomasz Kowalski.
Materiały prasowe / Z lewej Łukasz Sekuła, z prawej Tomasz Kowalski.

TicketCo, norweska firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań na wydarzenia biletowane, rozpoczęła współpracę z Legią Warszawa. Umowa na dostarczenie i obsługę systemów została zawarta na 5 lat.

W tym artykule dowiesz się o:

Podpisanie kontraktu poprzedziły konsultacje, mające na celu wypracowanie modelu dostosowanego do potrzeb klubu. Na mocy porozumienia TicketCo zaprojektuje i wdroży całkowicie nowy system sprzedaży biletów.

- Legia to wielki klub, a współpraca z nim jest dla nas wspaniałym wyzwaniem. Chcielibyśmy opowiedzieć historię o wspólnie wprowadzanych udogodnieniach dla kibiców. Już na etapie negocjacji przekonaliśmy się, że szefowie klubu nieustannie myślą o dostosowywaniu swoich produktów do potrzeb fanów. Nie możemy się doczekać, aż sami będziemy mogli zaoferować kibicom tak wspaniałego klubu bardziej nowoczesne i przyjazne rozwiązania – podkreślił Kaare Bottolfsen, CEO i współzałożyciel TicketCo.

Dedykowany zespół programistów kierowanych przez Bottolfsena skupi się teraz na stworzeniu specjalnych rozwiązań, dzięki którym klub zaoferuje kibicom najwyższej jakości system obsługi biletów. Na współpracy skorzysta też sam klub, który otrzyma bardziej efektywny system administracji danych, możliwość raportowania wyników sprzedaży "na żywo" w dniu meczowym czy dodatkowe funkcjonalności marketingowe, pozwalające usprawnić proces sprzedaży.

ZOBACZ WIDEO "Druga połowa". Czego oczekuje Robert Lewandowski? "Może zechcieć zostać królem niemieckiego podwórka"

Kontrakt Ricardo Sa Pinto z Legią Warszawa rozwiązany. Portugalczyk opuścił Polskę

- Nawiązanie współpracy z TicketCo jest częścią rewolucji technologicznej, którą przechodzi Legia. Naszym celem jest wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą nam jak najlepiej dopasować naszą ofertę do potrzeb i oczekiwań kibiców. Tworzymy spójny, informatyczny ekosystem, a system biletowy będzie jednym z jego najważniejszych elementów. Dlatego potrzebowaliśmy doświadczonego, innowacyjnego partnera, który zarówno rozumie dynamicznie zmieniający się rynek, ale również poznał i zrozumiał potrzeby Legii Warszawa i dostosuje rozwiązania do naszej kompleksowej strategii w tym zakresie - powiedział Łukasz Sekuła, członek zarządu Legii Warszawa S.A.

Rozwiązania dostarczane przez TicketCo pozwalają na zmniejszenie kolejek przy bramach wejściowych w dniu meczowym, wpływając na poprawę bezpieczeństwa i szybkości obsługi. Wdrożenia w klubach sportowych z innych krajów pokazały, że partnerzy TicketCo zwiększają liczbę transakcji online i maksymalizują przychody.

- Współpraca z Legią to dla nas ważny krok na drodze do stania się istotnym partnerem polskiego sportu, który pozwoli zwiększać satysfakcję kibiców. Włodarze klubu postawili przed nami wiele wymagających zadań, dzięki którym będziemy mogli zmienić sposób doświadczania meczów na stadionie w Warszawie. Wszyscy nieustannie korzystamy ze smartfonów robiąc zdjęcia, zamawiając taksówki czy jedzenie. Dlaczego nie mielibyśmy używać ich także do zamówienia wszystkiego, co jest nam potrzebne podczas meczu czy koncertu muzycznego? - mówił Tomasz Kowalski, Country Manager Poland w TicketCo.

Polska jest czwartym - po Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii - rynkiem, na którym TicketCo oferuje swoje usługi, dążąc do całkowitego wyeliminowania konieczności używania gotówki podczas dużych eventów. Od powstania firmy w 2013 roku, TicketCo stał się globalnym dostawcą płatności eventowych dzięki współpracy z ponad 2 000 organizatorów wydarzeń. Jedną z najważniejszych zasad norweskiej firmy jest dawanie wymiernych korzyści zarówno fanom, jak i organizatorom imprez.

Czytaj też: Gry wideo a piłka nożna. Pasja czy uzależnienie?

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.