Podpisanie kontraktu poprzedziły konsultacje, mające na celu wypracowanie modelu dostosowanego do potrzeb klubu. Na mocy porozumienia TicketCo zaprojektuje i wdroży całkowicie nowy system sprzedaży biletów.
- Legia to wielki klub, a współpraca z nim jest dla nas wspaniałym wyzwaniem. Chcielibyśmy opowiedzieć historię o wspólnie wprowadzanych udogodnieniach dla kibiców. Już na etapie negocjacji przekonaliśmy się, że szefowie klubu nieustannie myślą o dostosowywaniu swoich produktów do potrzeb fanów. Nie możemy się doczekać, aż sami będziemy mogli zaoferować kibicom tak wspaniałego klubu bardziej nowoczesne i przyjazne rozwiązania – podkreślił Kaare Bottolfsen, CEO i współzałożyciel TicketCo.
Dedykowany zespół programistów kierowanych przez Bottolfsena skupi się teraz na stworzeniu specjalnych rozwiązań, dzięki którym klub zaoferuje kibicom najwyższej jakości system obsługi biletów. Na współpracy skorzysta też sam klub, który otrzyma bardziej efektywny system administracji danych, możliwość raportowania wyników sprzedaży "na żywo" w dniu meczowym czy dodatkowe funkcjonalności marketingowe, pozwalające usprawnić proces sprzedaży.
ZOBACZ WIDEO "Druga połowa". Czego oczekuje Robert Lewandowski? "Może zechcieć zostać królem niemieckiego podwórka"
Kontrakt Ricardo Sa Pinto z Legią Warszawa rozwiązany. Portugalczyk opuścił Polskę
- Nawiązanie współpracy z TicketCo jest częścią rewolucji technologicznej, którą przechodzi Legia. Naszym celem jest wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą nam jak najlepiej dopasować naszą ofertę do potrzeb i oczekiwań kibiców. Tworzymy spójny, informatyczny ekosystem, a system biletowy będzie jednym z jego najważniejszych elementów. Dlatego potrzebowaliśmy doświadczonego, innowacyjnego partnera, który zarówno rozumie dynamicznie zmieniający się rynek, ale również poznał i zrozumiał potrzeby Legii Warszawa i dostosuje rozwiązania do naszej kompleksowej strategii w tym zakresie - powiedział Łukasz Sekuła, członek zarządu Legii Warszawa S.A.
Rozwiązania dostarczane przez TicketCo pozwalają na zmniejszenie kolejek przy bramach wejściowych w dniu meczowym, wpływając na poprawę bezpieczeństwa i szybkości obsługi. Wdrożenia w klubach sportowych z innych krajów pokazały, że partnerzy TicketCo zwiększają liczbę transakcji online i maksymalizują przychody.
- Współpraca z Legią to dla nas ważny krok na drodze do stania się istotnym partnerem polskiego sportu, który pozwoli zwiększać satysfakcję kibiców. Włodarze klubu postawili przed nami wiele wymagających zadań, dzięki którym będziemy mogli zmienić sposób doświadczania meczów na stadionie w Warszawie. Wszyscy nieustannie korzystamy ze smartfonów robiąc zdjęcia, zamawiając taksówki czy jedzenie. Dlaczego nie mielibyśmy używać ich także do zamówienia wszystkiego, co jest nam potrzebne podczas meczu czy koncertu muzycznego? - mówił Tomasz Kowalski, Country Manager Poland w TicketCo.
Polska jest czwartym - po Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii - rynkiem, na którym TicketCo oferuje swoje usługi, dążąc do całkowitego wyeliminowania konieczności używania gotówki podczas dużych eventów. Od powstania firmy w 2013 roku, TicketCo stał się globalnym dostawcą płatności eventowych dzięki współpracy z ponad 2 000 organizatorów wydarzeń. Jedną z najważniejszych zasad norweskiej firmy jest dawanie wymiernych korzyści zarówno fanom, jak i organizatorom imprez.
Czytaj też: Gry wideo a piłka nożna. Pasja czy uzależnienie?