Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

PKN Orlen oficjalnym partnerem Ekstraklasy. Polski koncern będzie wspierać polską piłkę

PKO Ekstraklasa poinformowała o rozpoczęciu współpracy z PKN Orlen. Spółka skarbu państwa została oficjalnym partnerem polskiej ligi, a jej logo będzie widoczne w relacjach z meczów już w najbliższej kolejce.
Igor Kubiak
Igor Kubiak
PKO Ekstraklasa Newspix / MICHAL CHWIEDUK / FOKUSMEDIA.COM.PL / PKO Ekstraklasa

Współpraca między firmami rozpocznie się już w 12. serii spotkań. Jak czytamy w informacji prasowej PKO Ekstraklasy, logotyp ORLEN pojawi się na grafikach podczas transmisji wszystkich meczów, a także na nośnikach umieszczonych za bramkami na stadionach.

Dodatkowo PKN Orlen będzie wspierał logistycznie Spółkę Ekstraklasa Live Park, zajmującą się produkcją telewizyjną spotkań i dostarczaniem sygnału telewizyjnego do Canal Plus, TVP oraz platformy Ekstraklasa.TV, umożliwiającej oglądanie meczów polskiej ligi za granicą.

To kolejna dyscyplina sportowa, z którą współpracuje Orlen. Spółka wspiera również lekkoatletykę, siatkówkę, a także Formułę 1 wraz z Robertem Kubicą. - Sponsoring sportowy stanowi kluczowy element komunikacji marketingowej marki ORLEN. Piłkarska Ekstraklasa to ponad milion widzów zgromadzonych co tydzień przed telewizorami i kolejne miliony kibiców śledzących z uwagą wyniki tych rozgrywek - powiedział Prezes Zarządu PKN ORLEN, Daniel Obajtek.

- Witamy kolejną potężną polską firmę wśród Oficjalnych Partnerów Ekstraklasy. Piłka nożna i rozgrywki klubowe są doskonałym obszarem do wzmacniania swojej marki i budowania silnych więzi z klientami dzięki emocjom towarzyszącym rozgrywkom sportowym. W ramach współpracy nie będziemy skupiać się wyłącznie na świadczeniach promocyjnych, ale chcemy tworzyć dla Orlenu szereg możliwości, by zbliżyć tę markę do kibiców i budować ich zaangażowanie wokół ważnych dla naszego partnera obszarów. Zamierzamy także wspólnie z zespołem Orlenu wykorzystywać możliwości marketingowe istniejące po obu stronach, tak by prowadzić działania nastawione na wzajemny rozwój biznesu - komentuje Marcin Animucki, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A.

Czytaj teżPKO Ekstraklasa. Arka - Lechia. Derby Trójmiasta znów bez kibiców gości. "To pójście na łatwiznę"

Czytaj teżPKO Ekstraklasa. TVP pokaże hit 16. kolejki (plan transmisji)

ZOBACZ WIDEO: Eliminacje Euro 2020: Polska - Macedonia Północna. Chłodna głowa Szymańskiego. "Nie chcę żebyście mówili, że już wywalczyłem miejsce w składzie reprezentacji"

Polub Piłkę Nożną na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty

Komentarze (0):

    Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
    ×
    Sport na ×