Kontuzja Roberta Lewandowskiego problemem dla sponsorów. Wybuchła panika
Marcowe zgrupowanie reprezentacji Polski będzie niezwykle ważne z punktu widzenia sponsorów. Dlatego informacja o kontuzji Roberta Lewandowskiego wywołała duże poruszenie. Piłkarza Bayernu Monachium zabraknie w reklamach?
Tomasz Włodarczyk w portalu sport.pl jednak informuje o innym problemie. Marcowe zgrupowanie będzie niezwykle ważne z punktu widzenia sponsorów. To właśnie wtedy zaplanowane są zdjęcia do reklam, które opanują media przy okazji Euro 2020.
"Lewy" z pewnością byłby twarzą firm Lotos i Vistula, które mają podpisane umowy z PZPN. Ponadto w marcu piłkarze zaprezentują nowe stroje firmy Nike i wezmą udział w sesji zdjęciowej. Zdaniem dziennikarza, informacja o kontuzji napastnika Bayernu Monachium wywołała wśród sponsorów panikę.
"Sponsorzy mogą próbować szukać alternatywnych rozwiązań, jak zaangażować Lewandowskiego w swoje projekty, których efekt zobaczymy w telewizorach i na billboardach tuż przed mistrzostwami Europy. Na przykład prosić o dodatkowy dzień zdjęciowy w Monachium. Jest to jednak mało prawdopodobne ze względu na napięty kalendarz snajpera. Poza tym Lewandowski obowiązki reklamowe wobec sponsorów kadry musi wypełniać jedynie w trakcie zgrupowania" - pisze Włodarczyk.
Żadna z umów sponsorskich nie zawiera zapisu, że w reklamach musi pojawić się Lewandowski. Nie można jednak wykluczyć, że ostatecznie przyjedzie do Warszawy. Teraz wszystko zależy od jego dobrej woli.
Zbigniew Boniek skomentował kontuzję Roberta Lewandowskiego >>
Bundesliga. Uli Hoeness ostrzegał już w grudniu. Bayern jest całkowicie niegotowy na brak Lewandowskiego >>
Zobacz wideo: najpiękniejsze gole Lewandowskiego dla Bayernu
-
kbs___ Zgłoś komentarz
kontuzji. Wątpię, aby taki profesjonalista odpuścił zobowiązania reklamowe względem kadry narodowej. I raczej nie będzie trzeba go o to prosić, bo z jednej strony są zobowiązania, z drugiej wpływy reklamowe. Ale wp musi sobie poteoretyzowac, żeby gawiedź czytała te wynalazki.. -
heniek12 Zgłoś komentarz
Powinien.Marzec miesiacem piłkarza. -
zadziwiony Zgłoś komentarz
To nie żadna panika, tylko zwykły szantaż :( -
siber Zgłoś komentarz
lękają ,bo Lewego nie będzie w reklamach ? Sam piszesz ,że zrobią mu dodatkową sesję . Więc nie siej propagandy , bo to tylko ty panikujesz . Co przeciętnego kibica obchodzą reklamy kopaczy . Pismak - błazen . -
Szczęść Boże Zgłoś komentarz
Dobrze, będzie mniej kretyńskich reklam i pompowania balonika. -
alutek Zgłoś komentarz
Belgia 1, Chorwacja 3, Szwajcaria 8, Austria 3, Grecja 3, Estonia 1, Rumunia 1, Gruzja 1, Dania 1, Norwegia 1, Białoruś 1, Irlandia Północna 1, Litwa 1. Mamy luty to przy jego intensywności rozwoju w czerwcu będzie nie 1 ooba tylko 10000. Pomnóżcie te liczby przez 10000 i wyobraźcie sobie mistrzostwa. Przecież do tego czasu to i piłkarze będą zarażeni. Zmarwienie sponsorów jest więc śmieszne. -
Jan Kozietulski Zgłoś komentarz
wartość na zasadzie "białego kruka". Nie wie, co ja piszę? W ostatnich latach Bobek lewaty[...]a pchał się wszędzie na pierwszy plan. Wszędzie, poza udziałem w sukcesach reprezentacji. -
zawodowiec Zgłoś komentarz
Gdyby on choc w 1/4 byl taki istotny na boisku jak jest w tych zenujacych reklamach. A wlasciwie nie reklamach a generowaniu kosztow by placic mniejszy podatek. -
Szef na worku Zgłoś komentarz
"Lewy" z pewnością byłby twarzą firm Lotos i Vistula",a będzie Górażdże Cement S.A. -
Miglanc667 Zgłoś komentarz
Nie no, problem jest mega - celebryty zabraknie w reklamach!!! Biada biada biada! Łupież zwycięży! -
szurszacz 1 Zgłoś komentarz
Największą panikę to wy na syfach macie. Jak inny piłkarz na świecie ma kontuzję to też są takie problemy???