PKO Ekstraklasa: Lech Poznań ma nowego sponsora. Znana marka z Chin

PAP / Jakub Kaczmarczyk / Na zdjęciu: Jakub Kamiński i Mikael Ishak
PAP / Jakub Kaczmarczyk / Na zdjęciu: Jakub Kamiński i Mikael Ishak

Międzynarodowy gigant sponsorem Lecha Poznań. AliExpress to jedna z największych firm na świecie, zajmujących się handlem internetowym.

To kolejny sukces Lecha Poznań. Po zakwalifikowaniu się do fazy grupowej europejskich pucharów, tym razem grono Kolejorza wzmocnił kolejny sponsor. Nie byle jaki, gdyż AliExpress to jedna z największych firm na świecie, zajmujących się handlem internetowym.

- AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek "lifestyle" oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligii Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem - powiedział Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.

Logo nowego sponsora Lecha Poznań będzie eksponowane na spodenkach. Pojawi się ono już w najbliższych spotkaniach wicemistrzów Polski. Warto podkreślić, że Kolejorz jest pierwszym klubem na świecie, który został partnerem AliExpress.

- Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy - podkreślił Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

Lech Poznań najbliższe spotkanie zagra 25 października przeciwko Cracovii. Kilka dni później w Lidze Europy rywalem zespołu Dariusza Żurawia będzie Glasgow Rangers.

Zobacz także: Mateusz Święcicki: Zidane musi się odkochać, Koeman nie kumpluje

Zobacz także: Robert Lewandowski zagra od początku

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: gol-marzenie w Katarze. Cudowna przewrotka na wagę wygranej

Komentarze (5)
avatar
Daryl Dixon
24.10.2020
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Ali specjalizuje się w podróbach. Pewnie Chinole zorientowali się, że Amica to na tyle świetny falsyfikat Lecha, że nawet ich kibice od 2006 roku się nie zauważyli, że kibicują imitacji podczas Czytaj całość
avatar
Lbn33
24.10.2020
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Sponsor jak by nie patrzeć poważny, życze powodzenia 
avatar
zbych22
24.10.2020
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Nie ma się z czego cieszyć bo Klimczak i Rutkowski szybko wykolegują Chińczyków albo za gruby szmal Rutkowski sprzeda klub.