Na wideo zamieszczonym na oficjalnym TikToku Paris Saint-Germain widać Lionela Messiego, który zachęca do zaobserwowania profilu PSG na Instagramie. Co ciekawe, temu krótkiemu nagraniu towarzyszy utwór Explosion, którego autorami jest znany w Polsce duet Kalwi&Remi.
To wideo widziało już niemal 48 milionów osób. Kto wie, może dzięki tak ogromnym zasięgom odżyje zainteresowanie popularnym przed laty polskim utworem. Jest ku temu spora szansa.
Wystarczy spojrzeć, jak w ostatnich dniach wzrosło zainteresowanie paryskim klubem. Jeszcze niedawno na Instagramie oficjalny profil PSG obserwowało 19,8 mln użytkowników, a obecnie ta liczba przekroczyła 44,8 mln. To tylko obrazuje, jak Lionel Messi może wpłynąć na rozpoznawalność danej marki.
Zobacz także: PSG straci kluczowego gracza?
Zobacz także: Kosmiczne ceny za bilety na mecz PSG
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: co za strzał! Wyskoczył w powietrze i... (ZOBACZ)
Oglądaj rozgrywki francuskiej Ligue 1 na Eleven Sports w Pilocie WP (link sponsorowany)