Frekwencja na stadionach piłkarskich. Najwięcej kibiców na derbach Poznania

PAP / Jakub Kaczmarczyk / Na zdjęciu: kibice na meczu Lech Poznań - Warta Poznań
PAP / Jakub Kaczmarczyk / Na zdjęciu: kibice na meczu Lech Poznań - Warta Poznań

22 799 widzów zobaczyło mecz Lech Poznań - Warta Poznań, co jest jednym z najlepszych wyników w sezonie. Sporo kibiców przyszło też na stadiony w Warszawie i w Szczecinie.

Za oknami coraz zimniej i zazwyczaj ma to wpływ na frekwencję na stadionach. Gorąco było na obiekcie w Poznaniu, gdzie Lech zmierzył się z Wartą. Derby zobaczyło 22 799 widzów, co jest siódmym wynikiem w całym sezonie, a trzecim na obiekcie w Poznaniu.

Pomimo wyników, wciąż niezłą frekwencję odnotowujemy w Warszawie. Przełamanie Legii zobaczyło na żywo prawie 15 tysięcy fanów. Mniej kibiców niż zazwyczaj przyszło natomiast na stadion Wisły Kraków, choć i tak 10 tysięcy osób na mecz chciałoby gościć większość klubów ligi.

Coraz więcej kibiców może przychodzić na stadiony - place budowy w Szczecinie i w Płocku, z czego korzystają kibice. Na minus frekwencja w Gliwicach i w Częstochowie, gdzie kameralny stadion miał mnóstwo wolnych miejsc. Najmniej procentowo wypełnił się natomiast obiekt we Wrocławiu.

16. kolejka PKO Ekstraklasy:
Piast Gliwice - Bruk-Bet Termalica Nieciecza - 2 339
Wisła Kraków - Radomiak Radom - 10 150
Górnik Łęczna - Górnik Zabrze - 2 347
Śląsk Wrocław - Stal Mielec - 5 873
Pogoń Szczecin - Lechia Gdańsk - 7 248
Raków Częstochowa - KGHM Zagłębie Lubin - 3 146
Wisła Płock - Cracovia - 2 589
Lech Poznań - Warta Poznań - 22 799
Legia Warszawa - Jagiellonia Białystok - 14 969

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Lech Poznań 18 687 9 168 180
Wisła Kraków 16 577 8 132 618
Legia Warszawa 15 809 7 110 662
Górnik Zabrze 14 104 8 112 834
Lechia Gdańsk 10 423 7 72 959
Śląsk Wrocław 10 250 8 82 004
Jagiellonia Białystok 7 055 9 63 499
Pogoń Szczecin 6 749 8 53 997
Cracovia 6 458 7 45 204
Raków Częstochowa 4 829 6 28 976
Bruk-Bet Termalica Nieciecza 3 592 8 28 738
Radomiak Radom 3 629 7 25 407
Piast Gliwice 3 597 9 32 370
Stal Mielec 3 498 8 27 983
Górnik Łęczna 2 926 9 26 334
KGHM Zagłębie Lubin 2 628 7 18 397
Warta Poznań 1 840 8 14 719
Wisła Płock 1 324 8 10 589

Łącznie na trybunach w 16. kolejce PKO Ekstraklasy: 71 460 widzów.

Średnio jeden mecz 16. kolejki PKO Ekstraklasy obejrzało: 7 940 widzów.

Łącznie na trybunach PKO Ekstraklasy w sezonie 2021/22: 1 058 149widzów. (141 meczów).

Średnio mecz na trybunach PKO Ekstraklasy w sezonie 2021/22 obejrzało: 7 505 widzów.

Mecze z najwyższą frekwencją PKO Ekstraklasy w sezonie 2021/22:

KolejkaMeczFrekwencja
8. Lech Poznań - Wisła Kraków 26 890
10. Lech Poznań - Śląsk Wrocław 28 808
11. Legia Warszawa - Lech Poznań 25 702
14. Wisła Kraków - Cracovia 25 317
10. Lechia Gdańsk - Legia Warszawa 23 574
15. Górnik Zabrze - Legia Warszawa 23 103
16. Lech Poznań - Warta Poznań 22 799
7. Śląsk Wrocław - Legia Warszawa 21 997
12. Lech Poznań - Wisła Płock 20 077
2. Górnik Zabrze - Lech Poznań 18 659

Frekwencja według kolejek:

KolejkaŁączna frekwencjaŚrednia frekwencjaNajwyższa frekwencjaMecz z najwyższą frekwencją
1. 68 805 7 645 13 668 Wisła Kraków - Zagłębie Lubin
2. 56 679 6 298 18 659 Górnik Zabrze - Lech Poznań
3. 63 731* 7 996 15 317 Wisła Kraków - Raków Częstochowa
4. 49 592 5 510 10 342 Jagiellonia Białystok - Górnik Zabrze
5. 41 646** 5 949 14 652 Lech Poznań - Lechia Gdańsk
6. 82 595 9 177 23 717 Wisła Kraków - Legia Warszawa
7. 68 363 7 596 21 997 Śląsk Wrocław - Legia Warszawa
8. 76 334 8 482 26 890 Lech Poznań - Wisła Kraków
9. 59 329 6 592 15 870 Legia Warszawa - Raków Częstochowa
10. 88 993 9 888 28 808 Lech Poznań - Śląsk Wrocław
11. 74 428 8 270 25 702 Legia Warszawa - Lech Poznań
12. 67 255 7 472 20 077 Lech Poznań - Wisła Płock
13. 48 419 5 380 15 478 Legia Warszawa - Pogoń Szczecin
14. 71 691 7 966 25 317 Wisła Kraków - Cracovia
15. 68 829 7 648 23 103 Górnik Zabrze - Legia Warszawa
16. 71 460 7 940 22 799 Lech Poznań - Warta Poznań

* bez meczu Legia - Zagłębie
** bez meczów Raków - Górnik i Legia - Bruk-Bet Termalica

Czytaj także:
Hajto dał radę Sousie 
Koronawirus zaszkodził Jagiellonii

ZOBACZ WIDEO: Tego gola można oglądać w nieskończoność. Jak on to zrobił?!

Komentarze (3)
avatar
Legionowiak 3.0
29.11.2021
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Wszyscy na Legię! Na Żyletą, na Łazienkowską 3! Pomóżmy wszyscy CWKS-owi skończyć kryzys stulecia! 
avatar
SportowyEkspert
29.11.2021
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Znowu będzie dużo zakażeń!!! 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.