PGNiG Puchar Polski w nowej odsłonie
Nadchodzą zmiany. W tym sezonie rywalizacja o Puchar Polski nabierze rumieńców. Finałowym spotkaniom będzie towarzyszyć dynamiczny charakter oprawy graficznej i emocjonująca formuła rozgrywek.
- Nowa formuła ma na celu podniesienie prestiżu marki PGNiG Pucharu Polski oraz nadanie jej unikatowego, specjalnego i nobilitującego charakteru. Istotą projektu było stworzenie produktu marketingowego ważnego i przynoszącego wymierne korzyści zarówno dla organizatorów, sponsorów, miast gospodarzy, jak i drużyn (klubów) biorących udział w rozgrywkach, nie zapominając oczywiście o najważniejszej kwestii, tj. emocjach dla licznej rzeszy kibiców i fanów piłki ręcznej oraz potencjalnych przyszłych jej miłośników - czytamy na stronie ZPRP.
Do współpracy zaproszono prowadzone przez Artura Gosiewskiego studio Signature, które znane jest chociażby z projektu znaku marki Związku Piłki Ręcznej w Polsce. Rezultatem prac jest logotyp Puchar Polski ZPRP, wraz z całościowym systemem identyfikacji wizualnej oraz trofeum turnieju.
Symbol Pucharu Polski przedstawia w syntetycznym ujęciu trofeum. Jego zwieńczenie to znak graficzny ZPRP. Wiąże się on z jednoznacznym komunikatem dla odbiorcy, kto organizuje i propaguje rozgrywki.
To symbol pełen ekspresji, nawiązujący do naszych barw narodowych. Ma on na celu podkreślenie rangi i charakteru ważnego wydarzenia w polskiej piłce ręcznej.
ZOBACZ WIDEO: Michał Kwiatkowski otwarcie o swoich relacjach z Rafałem Majką. "Wzajemnie się nakręcamy"