PGNiG Puchar Polski w nowej odsłonie

Nadchodzą zmiany. W tym sezonie rywalizacja o Puchar Polski nabierze rumieńców. Finałowym spotkaniom będzie towarzyszyć dynamiczny charakter oprawy graficznej i emocjonująca formuła rozgrywek.

Małgorzata Boluk
Małgorzata Boluk
plakat Pucharu Polski WP SportoweFakty / ZPRP / Na zdjęciu: plakat Pucharu Polski
Już w najbliższy weekend poznamy zdobywców Pucharu Polski. W sobotę o cenne trofeum będą rywalizować Metraco Zagłębie Lubin i Kram Start Elbląg, a w niedzielę dojdzie do starcia odwiecznych przeciwników - Vive Tauronu Kielce oraz Orlenu Wisły Płock.

- Nowa formuła ma na celu podniesienie prestiżu marki PGNiG Pucharu Polski oraz nadanie jej unikatowego, specjalnego i nobilitującego charakteru. Istotą projektu było stworzenie produktu marketingowego ważnego i przynoszącego wymierne korzyści zarówno dla organizatorów, sponsorów, miast gospodarzy, jak i drużyn (klubów) biorących udział w rozgrywkach, nie zapominając oczywiście o najważniejszej kwestii, tj. emocjach dla licznej rzeszy kibiców i fanów piłki ręcznej oraz potencjalnych przyszłych jej miłośników - czytamy na stronie ZPRP.

Do współpracy zaproszono prowadzone przez Artura Gosiewskiego studio Signature, które znane jest chociażby z projektu znaku marki Związku Piłki Ręcznej w Polsce. Rezultatem prac jest logotyp Puchar Polski ZPRP, wraz z całościowym systemem identyfikacji wizualnej oraz trofeum turnieju.

Symbol Pucharu Polski przedstawia w syntetycznym ujęciu trofeum. Jego zwieńczenie to znak graficzny ZPRP. Wiąże się on z jednoznacznym komunikatem dla odbiorcy, kto organizuje i propaguje rozgrywki.

To symbol pełen ekspresji, nawiązujący do naszych barw narodowych. Ma on na celu podkreślenie rangi i charakteru ważnego wydarzenia w polskiej piłce ręcznej.

ZOBACZ WIDEO: Michał Kwiatkowski otwarcie o swoich relacjach z Rafałem Majką. "Wzajemnie się nakręcamy"
Podoba Ci się projekt nowej odsłony Pucharu Polski?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×