PGNiG Puchar Polski w nowej odsłonie

WP SportoweFakty / ZPRP / Na zdjęciu: plakat Pucharu Polski
WP SportoweFakty / ZPRP / Na zdjęciu: plakat Pucharu Polski

Nadchodzą zmiany. W tym sezonie rywalizacja o Puchar Polski nabierze rumieńców. Finałowym spotkaniom będzie towarzyszyć dynamiczny charakter oprawy graficznej i emocjonująca formuła rozgrywek.

Już w najbliższy weekend poznamy zdobywców Pucharu Polski. W sobotę o cenne trofeum będą rywalizować Metraco Zagłębie Lubin i Kram Start Elbląg, a w niedzielę dojdzie do starcia odwiecznych przeciwników - Vive Tauronu Kielce oraz Orlenu Wisły Płock.

- Nowa formuła ma na celu podniesienie prestiżu marki PGNiG Pucharu Polski oraz nadanie jej unikatowego, specjalnego i nobilitującego charakteru. Istotą projektu było stworzenie produktu marketingowego ważnego i przynoszącego wymierne korzyści zarówno dla organizatorów, sponsorów, miast gospodarzy, jak i drużyn (klubów) biorących udział w rozgrywkach, nie zapominając oczywiście o najważniejszej kwestii, tj. emocjach dla licznej rzeszy kibiców i fanów piłki ręcznej oraz potencjalnych przyszłych jej miłośników - czytamy na stronie ZPRP.

Do współpracy zaproszono prowadzone przez Artura Gosiewskiego studio Signature, które znane jest chociażby z projektu znaku marki Związku Piłki Ręcznej w Polsce. Rezultatem prac jest logotyp Puchar Polski ZPRP, wraz z całościowym systemem identyfikacji wizualnej oraz trofeum turnieju.

Symbol Pucharu Polski przedstawia w syntetycznym ujęciu trofeum. Jego zwieńczenie to znak graficzny ZPRP. Wiąże się on z jednoznacznym komunikatem dla odbiorcy, kto organizuje i propaguje rozgrywki.

To symbol pełen ekspresji, nawiązujący do naszych barw narodowych. Ma on na celu podkreślenie rangi i charakteru ważnego wydarzenia w polskiej piłce ręcznej.

ZOBACZ WIDEO: Michał Kwiatkowski otwarcie o swoich relacjach z Rafałem Majką. "Wzajemnie się nakręcamy"

Komentarze (9)
avatar
maciek456
17.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Fajnie że zmienia się oblicze Pucharu Polski.
Formuła obecnie jest ciekawsza niż ta z FF, ale związek moim zdaniem powinien:
Od fazy ćwierćfinałów mecze w TV, np. 2 ćwierćfinały, wszystkie 4 m
Czytaj całość
htk33
16.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Związek odebrał 1 puchar Metraco umieszczając tekst pt. "Droga Metraco Zagłębia i Kram Startu do finału" wprowadzenie do artykułu brzmi następująco "Tegoroczni finaliści rozgrywek PGNiG Pucharu Czytaj całość
avatar
Maxi-102
15.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Na plakacie reklamującym puchar zawodniczka Zagłębia i Michał Daszek z Wisełki....czyżby związek przeczuwał zwycięzców pucharu....:) 
avatar
waldek656
15.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Bardzo dobry pomysł.Najpierw zawodowa liga, teraz czas przyszedł na Puchar Polski. Widać, że ktoś w związku bardzo dobrze myśli marketingowo. Może chwilowo nie ma sukcesów naszych drużyn, ale t Czytaj całość
avatar
Funky Koval
15.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Interesująca koncepcja. Chyba idzie nowe. Najpierw liga zawodowa. Teraz pora na Puchar Polski. Ciekawe ...