Piłka ręczna. MKS PR URBIS Gniezno pobił rekord. Superligowcy mogą zazdrościć frekwencji

WP SportoweFakty / Mateusz Domański / Na zdjęciu: MKS PR URBIS Gniezno
WP SportoweFakty / Mateusz Domański / Na zdjęciu: MKS PR URBIS Gniezno

W niedzielę, podczas meczu z KS Cracovia 1906, MKS PR URBIS Gniezno pobił frekwencyjny rekord na domowym spotkaniu. Na trybunach zasiadło prawie 800 osób. Takiego wyniku gnieźnieńskiemu klubowi może pozazdrościć niejeden superligowiec.

W tym artykule dowiesz się o:

- Przede wszystkim chcemy podziękować tak licznie przybyłej publiczności, bo naprawdę w pierwszej lidze kobiet nie ma takiej publiczności. To mogę śmiało powiedzieć, że nigdzie nie przychodzi tyle ludzi. Chcemy zapewnić, że ze swojej strony zrobimy wszystko, by na parkiecie udowadniać, iż warto przychodzić na nasze spotkania - mówił tuż po spotkaniu Robert Popek, trener MKS PR URBIS Gniezno, który pokonał KS Cracovię 1906 33:25.

Czytaj także: Problemy w Veszprem. Kentin Mahe poważnie kontuzjowany

Wpływ na tak okazałą frekwencję miał bez wątpienia między innymi głód emocji, jaki panował wśród gnieźnieńskich kibiców. Niedzielny mecz był bowiem pierwszym domowym spotkaniem MKS PR URBIS w tym sezonie I ligi kobiet gr. B. Pierwotny harmonogram pojedynków gnieźnianek uległ sporym zmianom, co było spowodowane rozmaitymi przyczynami.

- Długo czekałyśmy na pierwszy mecz w Gnieźnie. Było widać, że kibice również byli spragnieni emocji, bo licznie przybyli na trybuny. Po raz pierwszy miałam okazję grać przed tak liczną publicznością i przyznam szczerze, że jest to naprawdę niesamowite uczucie i dodatkowa mobilizacja do działania - stwierdziła Daria Konieczna, bramkarka MKS PR URBIS Gniezno.

ZOBACZ WIDEO Skoki narciarskie. Inauguracja w Wiśle nie ma sensu? Wymowne słowa Macieja Kota

Na niedzielnym spotkaniu w pierwszej stolicy Polski pojawiło się około 800 widzów. To frekwencja, której nie obserwujemy w pierwszoligowych halach. Mało tego, nie jest również często spotykana w najwyższej klasie rozgrywkowej. Śmiało można zatem rzec, że ekipy z PGNiG Superligi Kobiet mają czego zazdrościć MKS-owi.

- Słyszałam, ze kibiców naszej drużyny jest naprawdę dużo, ale nie spodziewałam się aż tak licznie pozajmowanych trybun! Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona, bo robi to ogromne wrażenie i tak jak wspomniałam, jest to dla nas dodatkowa mobilizacja i bardzo duże wsparcie. Teraz pozostaje mi tylko jeszcze raz bardzo podziękować za tak cudowną atmosferę i zachęcać do wspierania nas na kolejnych meczach. Śmiało mogę przyznać, że w połączeniu naszej super drużyny z naszymi niesamowitymi kibicami jesteśmy w stanie wgrać każdy mecz! - dodała Konieczna.

Meczowi gnieźnianek z krakowiankami towarzyszyła fenomenalna atmosfera i otoczka. Organizatorzy wykorzystali możliwości, jakie daje nowy obiekt - hala widowiskowo-sportowa im. Mieczysława Łopatki. Było świetlne show podczas prezentacji, a także szereg innych atrakcji dla publiczności.

- Frekwencja podczas pierwszego meczu w Gnieźnie napędza nas do dalszej intensywnej pracy. Licznie zgromadzona publiczność świadczy o tym, że zmierzamy we właściwym kierunku. Nie spoczniemy jednak na laurach i już teraz gwarantujemy, że zrobimy wszystko, aby nasi kibice byli zadowoleni z każdego kolejnego spotkania. Naszym celem jest podtrzymanie takiej frekwencji, a może nawet pokuszenie się o jeszcze lepszy wynik. Chcemy pokazać kibicom, że piłka ręczna jest emocjonującym, atrakcyjnym i kontaktowym sportem, który zaspokoi wymagania każdego miłośnika sportu - podsumował Arkadiusz Koronka, prezes MKS PR Gniezno.

Czytaj także: Nielba wróciła na fotel lidera, SPR GKS Żukowo na podium

Komentarze (2)
avatar
sks
26.11.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
renoma Cracovii też zrobiła swoje. Gniezno zasługuje na eligę! 
avatar
Kajus PGN
25.11.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Super mecz. I wspaniała atmosfera, byłem pierwszy raz na meczu i na pewno nie ostatni, brawo 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.