Po sukcesie marketingowym z 2009 roku związanym z zaangażowaniem Koncernu w Mistrzostwa Europy Kobiet w Piłce Siatkowej, PKN Orlen postanowił rozszerzyć zakres współpracy z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Poza sponsoringiem ORLEN Mazury Grand Slam w randze Pucharu Świata, Koncern w tym roku objął patronatem:
- cykl turniejów Beach Ball Tour w siatkówce plażowej o randze Mistrzostw Polski: Ustka (09-11 lipca), Krynica Morska (16-18 lipca), Ustronie Morskie (23-25 lipca), Kołobrzeg (30 lipca-01 sierpnia), Niechorze (13-15 sierpnia)
- turniej World Grand Prix kobiet, odbywający się w dniach 06-08 sierpnia 2010 r. w Gdyni
- mecz towarzyski Polska-Brazylia, zaplanowany na 18 sierpnia 2010 r. w Gdańsku/Sopocie
- Sponsoring turniejów siatkarskich doskonale wpisuje się w strategię PKN Orlen polegającą na wspieraniu wydarzeń rangi międzynarodowej, podczas których rodzą się emocje na poziomie narodowym. Nieustannie poszukujemy nowych, atrakcyjnych form komunikacji z rynkiem, za pośrednictwem których trafiamy z naszymi markami handlowymi do coraz szerszego grona odbiorców. Stawiamy na siatkówkę, gdyż cieszy się ona coraz większym zainteresowaniem, a turnieje z udziałem najlepszych zespołów z całego świata zawsze dostarczają niezapomnianych wrażeń - powiedział Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN Orlen.
Tegoroczne rozgrywki Swatch FIVB World Tour Orlen Mazury Grand Slam odbędą się w Starych Jabłonkach w dniach 2–8 sierpnia. Po raz pierwszy najlepsi siatkarze plażowi na świecie zawitali do tej miejscowości w lipcu 2004 roku. Organizacja pierwszego w Polsce turnieju Pucharu Świata została wysoko oceniona przez zawodników, jak i międzynarodowe władze siatkówki. Dzięki temu turniej w Starych Jabłonkach zaliczono do trzech najlepiej zorganizowanych turniejów World Tour w ostatnich latach i na stałe zagościł on w kalendarzu imprezy.