Bydgoscy siatkarze tracą głównego sponsora

Po wielu latach współpracy firma Rieber Foods Polska SA nie będzie już głównym sponsorem bydgoskich siatkarzy. Od nowego sezonu dołączy jedynie do grona przyjaciół klubu.

Adrian Dudkiewicz
Adrian Dudkiewicz

W nowym sezonie ligowym bydgoscy siatkarze wystąpią w rozgrywkach bez logo Delecty na koszulkach i w nazwie klubu. - Decyzja o zmianie statusu ze sponsora tytularnego na przyjaciela klubu została podyktowana przyjętą na najbliższe lata strategią marketingową, która zakłada koncentrację uwagi i środków na nowych, innowacyjnych produktach i ich szerokiej promocji marketingowo-sprzedażowej - mówi Kamila Szlachetka, specjalistka PR Rieber Foods Polska S.A.

Piotr Sieńko, prezes zarządu Łuczniczka S.A. dodaje - Przez ponad dwanaście lat marka Delecta ze znakomitym skutkiem pomagała budować siatkówkę męską przez duże "S". W ostatnim sezonie klub przez długi czas pozostawał liderem rozgrywek. To przekładało się na pozytywny przekaz medialny dot. sponsora, mierzalny ilością doniesień prasowych, transmisji telewizyjnych i radiowych oraz liczbą kibiców obecnych na widowniach. Wierzę zatem, że nasza współpraca przyniosła wymierne korzyści obu stronom - potwierdził Sieńko.

"Wszystkie dotychczasowe zobowiązania Rieber Foods Polska S.A. wobec klubu sportowego i drużyny zostały sfinalizowane z największą dbałością o zachowanie dobrych relacji i obustronnej satysfakcji. W nowym sezonie ligowym firma będzie nadal wspierać drużynę finansowo, jednakże w zakresie doprecyzowanym w ramach pakietu Przyjaciel Klubu" - czytamy w oficjalnym komunikacie.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×