W czerwcu tego roku głównym partnerem biznesowym Budowlanych Łódź zostały Zakłady Przemysłu Mięsnego Biernacki z Goliny koło Jarocina. Jedną z marek należących do lidera produkcji wołowiny w kraju jest Beef Master i to właśnie ona przynajmniej przez sezon występować będzie w oficjalnej nazwie zespołu.
To jednak nie koniec "mięsnych" zmian w wizerunku zespołu. We wtorek zaprezentowane zostało nowe logo klubu, które nawiązuje do zmiany nazwy i przedmiotu działalności sponsora tytularnego.
Wszystkich fanów drużyny nie lada gratka czeka z kolei we wtorek 27 sierpnia. W łódzkiej Atlas Arenie zespół prowadzony przez Adama Grabowskiego zmierzy się w meczu towarzyskim z żeńską drużyną Fakiełu Nowy Urengoj. Ekipa przyjezdnych w minionym sezonie dotarła do ćwierćfinału rosyjskiej Superligi, gdzie musiała uznać wyższość przyszłych wicemistrzyń z Dynama Moskwa. Spotkanie rozpocznie się o godzinie 18:30, a bilety nabyć będzie można w cenie 10 zł (normalny) i 5 zł (ulgowy).