Pałac i Transfer wsparły akcję "Bezpieczeństwo na polskich drogach"

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Bydgoskie kluby siatkarskie Pałac i Transfer kolejny raz postanowiły włączyć się do akcji mającej na celu promowanie bezpieczeństwa na polskich drogach. Celem kampanii jest edukowanie najmłodszych.

Zespoły Pałacu Bydgoszcz i Transferu Bydgoszcz podobnie jak przed rokiem przyłączyły się do akcji organizowanej przez grupę Sławek & Przyjaciele. - Celem jest uświadamianie społeczeństwa, a zwłaszcza najmłodszych, jak ważne jest noszenie odblasków i jak bycie świadomie widocznym może wpływać na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg - przyznaje w rozmowie z naszym portalem Sławomir Piotrowski, pomysłodawca i główny koordynator akcji "Wspieramy bezpieczeństwo na polskich drogach".

Najbardziej widocznym efektem współpracy obu ekip z organizatorami, będą wizerunki zawodniczek i zawodników, wchodzące w skład mozaiki złożonej z modułów 10/10 cm, którą wyklejona będzie powierzchnia reklamowa autobusu linii nr 79, który przez 6 miesięcy poruszał się będzie po Bydgoszczy. Organizatorzy nie wykluczają też, że owocem współpracy z klubami będą atrakcyjne nagrody dla kibiców, którzy zdecydują się wesprzeć akcję. - Kibice, którzy do dnia 25 listopada 2013 wykupią taki moduł, wezmą udział w konkursach, w których będzie można zdobyć naprawdę wyjątkowe nagrody jak np.: możliwość uczestniczenia w treningu, sesja zdjęciowa z ulubionym zawodnikiem, miejsca przy boisku na wybrany mecz, wizyta zawodników w wybranej szkole czy przedszkolu, bilety na najatrakcyjniejsze mecze, klubowe gadżety - zdradza główny pomysłodawca tego przedsięwzięcia.

Siatkówka na SportoweFakty.pl - nasz profil na Facebooku. Dla wszystkich fanów volleya i nie tylko! Kliknij i polub nas. Wolisz ćwierkać? Na Twitterze też jesteśmy!

Warto zauważyć, że Pałac i Transfer to nie jedyne zespoły, które zdecydowały się wesprzeć bezpieczeństwo na polskich drogach. W gronie darczyńców znalazły się także zespoły PGE Skry Bełchatów, Jastrzębskiego Węgla, Asseco Resovii Rzeszów, Atomu Trefla Sopot, Polskiego Cukru Muszynianki Fakro Banku BPS Muszyna, BKS-u Aluprof Bielsko-Biała i Uralu Ufa. Wymienione drużyny przekazały na licytację klubowe koszulki wraz z autografami, dzięki czemu możliwe było pozyskanie kolejnych środków na produkcję "magicznych tub". - Dzięki całej akcji udało się pozyskać środki na zakup 50 tub, ale "pośrednim" efektem było ich 210. Niektóre instytucje zdecydowały się bowiem samodzielnie sfinansować ich zakup. W tym roku liczę, że bez udziału dodatkowych sponsorów, uda nam się wyprodukować 150-200 tub. Czyli można powiedzieć jest spory progres - przyznaje Sławomir Piotrowski.

Bydgoskie zespoły po raz drugi przyłączyły się do akcji promującej noszenie odblasków
Bydgoskie zespoły po raz drugi przyłączyły się do akcji promującej noszenie odblasków
Źródło artykułu:
Czy wsparcie ze strony klubów sportowych jest w stanie zwiększyć popularność tego typu akcji?
Tak
Nie
Zagłosuj, aby zobaczyć wyniki
Trwa ładowanie...
Komentarze (1)
avatar
Król JuIian
20.11.2013
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Jeden człowiek robi sam więcej, niż banda złodzieji siedzących na wiejskiej. Po holerę nam w takim razie pasożyty z ministerstwa edukacji, transportu, zdrowia itp. skoro tacy ludzie jak Sławomi Czytaj całość