Marketingowe przeboje tygodnia: walka o frekwencję, bełchatowski tygrys i lekcja statystyki

WP SportoweFakty / Robert Milczarek
WP SportoweFakty / Robert Milczarek

Zdążyliśmy ustalić, że kluby siatkarskie w Polsce nie do końca dobrze radzą sobie z marketingiem i social mediami, postanowiliśmy więc co tydzień zbierać najciekawsze inicjatywy z naszego podwórka.

Furorę zrobił krótki filmik z treningu PGE Skry Bełchatów z udziałem Roberta Milczarka. Libero w widowiskowy sposób podnosi się z defensywy, co nie dziwi już kolegów z drużyny. Spodobało się to również kibicom. Klub zareagował błyskawicznie, zrobił follow-up, pytając libero, czym jeszcze może zaskoczyć. Niby nic wielkiego, a oba materiały na Instagramie wykręciły blisko 15 tysięcy wyświetleń.

Krispol Września w ćwierćfinale Pucharu Polski zmierzy się z ZAKSA Kędzierzyn-Koźle i... wstęp na to wydarzenie będzie darmowy. Haczyk? Ograniczona liczba miejsc siedzących. Tym sposobem każdy będzie mógł spróbować zobaczyć na żywo mistrzów Polski i obrońców pucharu.

Spore zamieszanie w Kędzierzynie-Koźlu zrobili kibice Aluron Virtu Warta Zawiercie. Okazało się, że byli największą ekipą wyjazdową, jaka zagościła w Hali Azoty. Poza tym klub policzył dokładnie frekwencję w PlusLidze i okazało się, że jest jedynym zespołem, który ma pełne trybuny na każdym meczu. Oczywiście można beniaminkowi zarzucać, że w wypadku małej pojemności trybun, nie jest to wielką sztuką. Okazuje się jednak, że jest, bo kilka drużyn również dysponuje małymi obiektami, a mimo to nie osiągają takiej frekwencji.

I na koniec trzeci odcinek serii "Statystycznie rzecz biorąc" od Trefla Gdańsk. Karol Rędzioch wyjaśnia tajniki swojej pracy i ciekawostki związane z rozwiązaniami taktycznymi. We wcześniejszych filmach opowiadał o "trzech kartkach wiedzy" oraz o zawodnikach występujących na pozycji libero. Ciekawy pomysł i miła odskocznia po tradycyjnych wypowiedziach pomeczowych.

Komentarze (0)