Marketingowe przeboje tygodnia: Jurajski Rycerz w wersji 18+, ankieta na trybunach i Gieksa TV

WP SportoweFakty / Paweł Piotrowski / Aluron Virtu Warta Zawiercie
WP SportoweFakty / Paweł Piotrowski / Aluron Virtu Warta Zawiercie

Zdążyliśmy ustalić, że kluby siatkarskie w Polsce nie do końca dobrze radzą sobie z marketingiem i social mediami. Postanowiliśmy więc co tydzień zbierać najciekawsze inicjatywy z naszego podwórka.

GKS Katowice przegrał co prawda 1:3 z Łuczniczką Bydgoszcz, ale wideo zapowiadające to spotkanie było bardzo dobre. Montaż i pomysł - z najwyższej półki. Dwie minuty dawki wiedzy dla sympatyków w ciekawej formie. Gieksa TV wyróżnia się na tle innych telewizji klubowych.

Piwo z logo zespołu? Takie rzeczy tylko w Aluron Virtu Warta Zawiercie, trunek o nazwie "Jurajski Rycerz" przedstawił Dominik Kwapisiewicz, trener beniaminka przed meczem z PGE Skrą Bełchatów. Najpierw, wraz z ex-zawodnikiem bełchatowskiego zespołu Mariuszem Marcyniakiem zastanawiał się nad smakiem (zwycięstwa), a po wygranej miał okazję go sprawdzić.

Trefl Gdańsk przeprowadził badania wśród kibiców, żeby sprawdzić, kto chodzi na mecze do Ergo Areny i jakie ma upodobania. Tym sposobem dowiedzieliśmy się, że przewagę na trybunach mają kobiety, a najbardziej lubianą drużyną (oprócz Trefla) jest PGE Skra Bełchatów. Okazało się również, że co trzeci kibic jest spoza Trójmiasta.

Choć to wydarzenie bardziej podchodzi pod politykę transferową, śrubowanie passy zwycięstw połączone z przedłużaniem kontraktów z kluczowymi zawodnikami, jest znakomitą reklamą klubu. ZAKSA Kędzierzyn-Koźle po ogłoszeniu nowiny na początku roku związanej z Benjaminem Toniuttim, pokusiła się o kolejne wieści - Paweł Zatorski zostanie w zespole na dłużej.

Warto również dodać, że kluby PlusLigi i Ligi Siatkówki Kobiet włączyły się do akcji przy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

ZOBACZ WIDEO Stanowczy głos ws. Leona. "Siatkówka nie może pozwolić sobie na to, by grał tylko w klubie"

Komentarze (0)